Saturday, 16 November 2013

Ratunek dla suchych rak

Hej kochani dzisisj przychodze do Was z mini recenzja mojego malego wybawcy- kremu do rak Cicaplast La Roche Posay. 


Jak juz pisalam wam w ulubiencach ten krem uratowal moje rece po alergii jaka wywowal plyn do mycia naczyn. Moje rece byly czerwone, skora sie luszczyla, swedzialo, pieklo itd. Nalozylam krem gruba warstwa na noc i rano bylo duzo lepiej! Od kiedy uzywam go regularnie moje dlonie sa w swietnym stanie. 



Krem ma dosyc tresciwa konsystencje ( podobna do Neutrogeny Hand repair), ale wchlania sie bardzo szybko pozostawiajac ochronny film ktory nie est tlusty czy lepki ale czuc ze skora jest chroniona. Sklad:



Jak wszystkie inne produkty firmy La Roche Posay ten tez mozecie kupic w aptekach lub ( na wyspach i w Irlandii) w Bootsie. Ja za swoj zaplacilam 7.95€. 

Mialyscie z nim kiedys stycznosc?
Jesli nie to polecam zwlaszcza na jesien i zime!
Buzka
Kasia

7 comments:

  1. jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę od mikołaja,to zapraszam do mnie;)

    ReplyDelete
  2. Przyszedł ten smutny okres dla moich rąk, że potrzebują jakiegoś dobrego kremu.. Brrr,,, Tego kremu nie widziałam w żadnej aptece u mnie hmmm... Muszę bardziej się rozejrzeć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponoc to nowosc u nas wiec nie wiem czy jest dostepby w Pl.

      Delete
  3. Okres Zimowy to udręka dla moich rak. Gdy tylko na
    Kalendarzu widnieje połowa listopada momentalnie robią sie suche. Ciekawy produkt warty uwagi! Pozdrawiam
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla moich tez, przechodze istna katorge! Ale ten krem jest boski.

      Delete