Thursday, 10 October 2013

Nowosc od Real Techniques

Biorac pod uwage popularnosc Beauty Blendera i jemu podobnych podrobek to byla tylko kwestia czasu az Samantha Chapman wypusci na rynek swoja wersje. Poniewaz jej pedzle bardzo lubie i mam ich spora kolekcje musialam zdobyc i gabeczke :)






Jak widzicie ta gaeczka rozni sie troche ksztaltem od innych ktore widzialam- jeden jej koniec jest sciety. Sama nie wiem czy to dobrze czy zle? Okaze sie przy pierwszym uzyciu :)

Co wy o niej myslicie?
Buzki
Kasia

13 comments:

  1. Beauty Blender mnie kiedyś kusił, ale już mi przeszło :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mialam beauty blender (pewnie maz wyrzucil przy przeprowadzce :/ ) Byl naprawde swietny ale nie do wszystkiego.

      Delete
  2. Ja mam starszna ochote na nia :D tylko ze dostepu nie mam :(

    ReplyDelete
  3. O! dobrze wiedzieć, że już jest bo obiecałam komuś kupić :) Sama jakoś nie mam przekonania do BB ale tym razem mi się podoba przez to ścięcie właśnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest sle idzie jak swieze buleczki, ja ostatnia zgarnelam w swoim bootsie:)
      Beauty blender lubie bardzo ale nie ze wszystkim.
      W tej to sciecie mnie vardzo ciekawi jutro zobacze jak sie sprawdzi :)

      Delete
    2. Będę czekać na relację :)

      Delete
  4. Wow! Jest świetna!! Chce ją mieć.

    ReplyDelete
  5. mignęła mi ostatnio w Bootsie i moja uwagę zwrócił ten ścięty bok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juz moge powiedziec ze to zdecydowanie na plus :)

      Delete
  6. Ooo, nie widziałam tego cuda w Bootsie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szybko schodzi z polek pewnie dlatego hehe :)

      Delete