Friday, 11 October 2013

Are you a DIVA or a REBEL?

Jestes diva czy buntownikiem? ;) Ja w zaleznosci od nastroju moge byc buntownikiem ale zdecydowanie blizej mi do divy :) a poniewaz swoj nastroj lubie wyrazac poprzez to jak wygladam przedstawiam wam dwoch szminkowych ulubiencow:


Przepiekna, wyrazista, zmyslowa i troche mroczna Diva sprawia ze czuje sie jak gwiazda starych filmow... Matowe wykonczenie sprawia ze kolor jest bardzo intensywny, dlugo utrzymuje sie na ustach ale ma tendencje do ich wysuszania. 



Buntownicza, niegrzeczna i nieobliczalna  Rebel pieknie wyglada na ustach, rozjasnia twarz. Wykonczenie satynowe zdecydowanie lepiej obchodzi sie z naszymi ustami. 





Wam blizej do Divy czy buntowniczki? ;)
Buzki
Kasia

16 comments:

  1. Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  2. Obie mi się podobają, ale nie lubię jak pomadka przesusza mi usta, więc takim produktom mówię NIE ;)
    Masz niesamowity kształt ust, całuśne bo granic niemożliwości :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja czasami mam tendencje do masochizmu w imie poeknego koloru ;)
      Dziekuje, lubie swoje usta :)

      Delete
  3. Wow! Już pisałam na insta! Masz przepiękne usta! Tak jak napisała Hexx do zacałowania!!

    ReplyDelete
  4. Zdecydowanie diva, mrraau! Mam nawet ciut ciemniejszą czerwień, podobną do crimson red z avonu. Usta masz boskie, nie ma co ;D

    ReplyDelete
  5. Kasieńko, na Twoich pięknych ustach, to chyba każdy kolor mi się podoba :) Rebel cudowny *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje kochana :) takiego dowartosciowania jak po tym poscie dawno nie mialam :D

      Delete
    2. musisz więc częściej pokazywać nam swe piękne usta :D

      Delete
  6. chciałabym pozwolić sobie na rebel, jednak diva bardziej do mnie pasuje. Piekne masz usta no!

    ReplyDelete