Sunday, 8 September 2013

Vichy Idealia Serum pierwsze wrazenia

Dzisiaj chce podzielic sie z Wami kilkoma spostrzezeniami na temat najnowszego produktu Vichy- serum Idealia. 




Produkt przeznaczony jest do kazdego typu skory i ma za zadanie wyrownac nasz koloryt skory, zmniejszyc pory i rozswietlic. 
Serum zamkniete jest w pieknym i wygodnym opakowaniu z pompka. 
W konsystencji przypomina lekki krem. 


Nalozony na twarz szybko sie wchlania zostawiajac skore miekka i gladka w dotyku. 

Po kilku dniach stosowania moge powiedziec ze chyba sie polubimy:) o dlugoterminowym dzialaniu i jak to sie ma do obietnic producenta niewiele moge narazie powiedziec jako ze uzywam go zbyt krotko. 

Slyszeliscie o tym produkcie?
Buzki
Kasia

5 comments:

  1. Nigdy o nim nie słyszałam , a jeśli można wiedzieć to jaka cena ?:)
    Zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopiero co pojawil sie u nas w drogeriach, moze dwa tygodnie temu. Na promocji kosztowal okolo 20€.

      Napewno zajrze!

      Delete
  2. Wonderful post!Your blog is lovely!!!! Would you like to follow each other on bloglovin' ? xxx
    Gleaming Spire // Bloglovin'

    ReplyDelete
  3. Nie słyszałam:) Ale jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi za jakiś czas.

    ReplyDelete
  4. Nie przepadam za pielęgnacją z Vichy, mało co mi pasuje więc przestałam śledzić nowości. Wolę jednak kupić coś z innej firmy ale od lat wierna jestem micelowi :)

    ReplyDelete