Wednesday, 18 September 2013

Przeciwzmarszczkowa baza pod cienie...? Czyli nowosc Urban Decay


Hej kochani. Dzisiaj post o najnowszym wynalazku Urban Decay- Anto-Aging Primer Potion. Wiekszosc z Was pewnie zna inne wersje tego produktu ktorych jest kilka. Ja do tej pory uzywalam Eden ktora zachowuje sie troche jak korektor maskujac wszelkie niedoskonalosci na powiece. 
Jednak ostatnio bedac w sklepie UD zwrocilam uwage na nowosc- baze ktora ma tez wlasciwosci przeciwzmarszczkowe. 


Wizazystka w sklepie powiedziala ze dzialanie anti ageing widoczne bedzie po okolo 6 tygodniach codziennego stosowania. Szczerze mowiac nie do konca wierze ze nagle moje powieki beda super gladkie ;)
Nie mniej jednak jej pierwotne dzialanie, czyli przedluzenie trwalosci cieni jest takie samo jak w przypadku innych baz UD czyli swietne.


Produkt ma lekko bezowe zabarwienie ktore podobnie jak Eden ( chociaz w neco mniejszym stopniu) pomaga ujednolicic kolor skory i przygotowac dla nas "czyste plotno" do pracy.



Ja mam ja i stosuje od okolo 2 tygodni i u mnie sprawdza sie swietnie. Baza swietnie przygotowuje powieke przed nalozeniem cieni i sprawia ze makijaz oka wytrzymuje caly dzien.

A co wy sadzicie o tej bazie, mialyscie z nia stycznosc? Wierzycie w jej przwciwzmarszczkowe dzialanie?
Buzki
Kasia

8 comments:

  1. nie znam tego wynalazku, ale oryginalną wersję uwielbiam i wierna jestem jej od dawna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marti bo to nowosc:) ja orginalna wersje tak sobie sle eden uwielbiam!

      Delete
  2. Nie wiedziałam, że jest kilka wersji tej bazy.

    ReplyDelete
  3. Tej wersji nie znam. pokaż skład INCI to zobaczymy co ona ma w sobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje ze znajde... Jak nie to zrobie zdjecie przy najblizszej wizycid s UD:)

      Delete