Saturday, 7 September 2013

Ostatnie zakupy

Pora na post zakupowy! 
Obecnie na rynku kosmetycznym jest tyle nowosci ze takim shopaholikom jak ja ciezko jest sie opanowac! :) 
W ostatniej wish liscie pokazywalam wam roze z Chanel na ktore mialam chrapke. Zdecydowalam sie zakupic nowosc- roz w kremie. Uzywalam go juz kilka razy i jest swietny! Wiecej wkrotce :)


Ostatnio mam faze na kosmetyki apteczne ktore delikatniej a skuteczniej pielegnuja moja skore. Wybralam kilka ktore wpadly mi w oko. 


Nowoscia jest nowa, przeciwzmarszczkowa baza z UD. Czy dziala przeciwzmarszczkowo nie wiem ale napewno cienie na niej trzymaja sie caly dzien. 
Wpadla mi tez nowa, genialna piateczka cieni neutralnych z Inglota ktorymi mozna wykonac kazdy rodzaj makijazu. 

I oczywiscie kolejne Chanel- tutaj rzadko kiedy jestem w stanie sie opanowac. Uwielbiam ich kolorowke, wszystko jest najwyzszej klasy. Wybralam kredke do brwi i szminke z nowej kolekcji. 


I ostatnie kilka produktow- genialna butelke na wode Bobble, perfumy z przeceny -70% z Bootsa i preparat do skorek Opi. 

Tym sposobem mam oficjalny ban na zakupy chwilowo!!

Buzki
Kasia


4 comments:

  1. Jestem ciekawa różu i szminki Chanel. Pokaż! :D

    ReplyDelete
  2. Róż z Chanel też mnie kusi:) Przyjrzę mu się bliżej na lotnisku.
    A Bobble jest również na mojej liście.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam na oku jeszcze jeden kolorek :) sa obledne
      A bobble to swietny gadzet

      Delete