Thursday, 19 September 2013

New in

Wiecie ze w Dublinie jest sklep Make Up Forever? Ja nie wiedzialam do czasu az zaczelam desperacko szukac oslawionego juz Aqua Brow. Udalo mi sie kupic moj kolor i jeszcze kilka innych rzeczy. 
  
Jak widzicie kupilam tez podkla HD, cudowny pedzel do rozcierania cieni i dostalam puszek do pudru w prezencie. 


Przy okazji wizyty w Dublinie kupilam tez korektor pod oczy Bobbi Brown. 


Jestem bardzo zadowolona z zakupow i juz wkrotce pokaze Wam jak te produkty sprawdzaja sie w praktyce. Pierwsze testy wyszly bardzo pomyslnie :)

A wy uzywacie ktorys z tych produktow?
Buzki
Kasia


4 comments:

  1. strasznie jestem ciekawa jak u Ciebie sprawdzi się aqua brown, sama się na niego kuszę ale nie mogę znaleźć stacjonarnego kremu w UK, a przez neta wolę nie kupować :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak narazie jestem zachwycona :) efekt pokaze juz wkrotce.

      Delete
  2. Buu, w Londynie nie ma ich sklepu:(
    Uwielbiam Aqua Brow! Nie wyobrażam sobie makijażu bez niego!

    ReplyDelete
  3. Będę czekać na Twoje wrażenia odnośnie podkładu :) Mnie on nie do końca zawojował.
    Za to Aqua Brow to moja wielka miłość ♥

    Pokażesz z bliska korektory BB? :)

    ReplyDelete