Monday, 30 September 2013

Kilka slow o: Chanel Vitalumiere Aqua

Hej kochani dzisiaj bedzie recenzja podkladu Chanel Vitalumiere Aqua. Podklad niedlugo zdenkuje wiec stwierdzilam ze to najlepsza pora na jego ocenienie. 


Co mowi producent?:
Nowy podkład stwarza iluzję drugiej skóry, jednocześnie maskując drobne niedoskonałości. Na twarzy podkład jest prawie niewyczuwalny. Naturalny efekt makijażu jest doskonale widoczny. Transparentny, dobrze kryjący, jednocześnie lekki, matowi cere, dodaje jej swieżosci. Formuła - woda w silikonie, bez czynników żelujących, daje błyskawiczne uczucie świeżości i komfortu. W kosmetyku zawarty został kompleks Radiance Light Diffusing Complex – innowacja marki Chanel, zainspirowana plazmowymi ekranami RGB (czerwony, zielony, niebieski). Otula on twarz niezwykle miękkim i bardzo korzystnym światłem. Pigmenty soft focus nowej generacji ujednolicają cerę, pigmenty świetlne interferencyjne czuwają nad odbiciem światła od skóry, powlekane pigmenty mineralne kontrolują wydzielanie potu i sebum. Pochodna alg brunatnych dla rewitalizacji skory, SPF 15 dla ochrony skory.

Co ja o nim mysle?

Dobrze wiecie ze moja skora ma mnostwo upierdliwych przebarwien, popekanych naczynek i innych cudow ktore nie chca wspolpracowac z kosmetykami :/. Oprocz tego, pomimo ze mam normalny typ skory to jest ona dosc wrazliwa i sklonna do wypryskow i zapychania. 
Do tego podkladu mialam kilka podejsc i na poczatku wydawalo mi sie ze to pieniadze wyrzucone w bloto. Krycie bylo nijakie, zostawial plamy i wygladal na skorze okropnie. Okazalo sie ze to przede wszystkim moj sposob aplikacji byl zly. Kiedy zaaplikowalam podklad dwiema cienkimi warstwami rozprowadzonymi pedzlem typu duo fiber (czyli skunksik) niemal wygladalo to jak zupelnie inny podklad! Krycie bylo dobre (nie jest to jeden tych podkladow ktore zakrywaja wszystko), twarz pieknie rozswietlona a najlepsze bylo to ze podklad tak stapial sie ze skora ze pomimo tych dwoch warstw wygladal bardzo naturalnie.
Wazna kwestia jest rowniez to ze podklad nie zanieczyszczal i nie zapychal mojej skory. 

U mnie utrzymuje sie on okolo 6-8 godzin w dobrym stanie, schodzi rowmomiernie, nie warzy sie i nie daje efektu ciastka.Nalozony dosyc szybko "wysycha" i stapia ze skora sprawiajac ze wyglada ona promiennie i swiezo. Zobaczcie same:

Twarz bez zadnych produktow...


...po nalozeniu podkladu:


...i zgotowym makijazem:


Podsumowujac: jest to jeden z tych produktow do ktorych bede zawsze wracac. Wyjatkowo dobrze wspolgra z moja skora i podoba mi sie efekt jaki daje. 

Jego cena wynosi okolo okolo 38€ za 30 ml co mi wystarczylo na kilka miesiecy codziennego uzywania. 

Dajcie znac jesli mialyscie z nim kontakt i jak sprawdzil sie w Waszym przypadku.
Buzki
Kasia

7 comments:

  1. faktycznie krycie ma świetne :) ja jednak póki co nie mogę sobie na taki produkt pozwolić ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak na tego typu produkt krycie jest super.
      Jak kiedys bedziesz miala okazje to polecam! :)

      Delete
  2. ładnie wygląda na buźce :) nachodzi mnie na niego ochota co jakiś czas, ale obecnie jestem na odwyku, do tego mam i tak już za dużo podkładów, więc zanim co najmniej jednego nie zużyję, nici z zakupów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo jest fajny! Twz sie staram zbyt duzo nie kupowac:)

      Delete
  3. tak zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu i chyba mnie przekonałaś ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze sie bo jest to produkt naprawde godny polecenia

      Delete
  4. wow, super efekt! chyba musze sie skusic :)

    ReplyDelete