Friday, 20 September 2013

Jesienny stroj dnia

Jesien juz na dobre zadomowila sie za oknem. Ostatnie dni byly deszczowe, wietrzne i nieco ponure. 

Tak wiec musialam sie zaopatrzyc w jesienno- zimowa kurtke i (cud!) idealna znalazlam w Penneys! :)




 Kurtka- Penneys
Szalik- Penneys
Rekawiczki- Marks&Spencer
Jegginsy- Dorothy Perkins
Buty- Clarks
Torebka- Milano

Taka jesienna aura za oknem to dla mnie mila odmiana po dwoch latach upalow tak wiec nie narzekam!
Mam nadzieje ze jesien nie daje sie Wam we znaki. 
Buzki
Kasia


12 comments:

  1. A w Londynie słonko i 20 stopni:)
    Ładna torebka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas tez teraz wyszlo slonko:) torebka moja ulubiona :)

      Delete
    2. No, ja dzisiaj miałam na sobie bluzkę z krótkim rękawkiem i cienki sweterek i myślałam, że się ugotuję.. Lubię to! :D

      Delete
  2. Fajnie wyglądasz!

    Rany, nie pamiętam kiedy sięgałam po rękawiczki :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki! Ja uwielbiam rekawiczki:) dlonie mi szybko marzna:(

      Delete
    2. U mnie dla odmiany problem ze stopami.....

      Mój kolega ma ulubione powiedzenie -zimne ręce, gorące serce :D

      Delete
    3. Haha moge ci zdradzic ze vos w tym jest...;)

      Delete
  3. super wyglądałaś :) wszystko mi się podoba, ale stópki to chyba by mi takie bose zamarzły, już od kilku dni zasuwam w botkach i w skarpecioszkach ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki. Stopy mi tak bardzo nie marzna paradoksalnir.

      Delete
  4. prześliczna jesteś, więcej zdjęć :)

    ReplyDelete
  5. Super ciuszki. Ach... jakby sie chcialo znow byc w Europie. I ta zielen za toba... marzenie

    ReplyDelete