Tuesday, 24 September 2013

Jesienne zakupy


Kalendarzowa jesien juz w trakcie i mimo ze w tej chwili w Irlandii mamy fale ciepla (ponad 20 stopni!) to z pewnoscia jesienna aura juz niedlugo zawita ponownie. 
Z tej okazji male jesienne zakupy. 


Snood- Primark 4€
Travel mug- Dunnes Stores 6€
Zamszowe botki- Marks&Spencer 77€
Rzesy- Eyelure Naturalites (moje ulubione) Boots 7.20€ za pare+ druga  za pol ceny




Jestem juz prawie gotowa na jesien i zime. Jedyne czego mi potrzeba to pare fajnych swetrow. Niedlugo znow wybieram sie do Dublina i mam nadzieje ze tam znajde czego szukam. 

A Wy jestescie juz gotowe na jesien?
Jaka jest Wasza lista zakupow?

Buzki
Kasia

18 comments:

  1. Botki są piękne, sama takich szukam ;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dlugo szukalam takich klasycznych. Teraz wszedzie cwieki, klamry, blyskotki a js robid sie coraz bardziej minimalistyczns:)

      Delete
  2. W UK też ciepło, przynajmniej w moim rejonie :D
    Mnie się udało już skompletować zakupy na okres jesienno-zimowy. W zasadzie to tylko wymieniłabym kurtkę przeciwdeszczową, ale to nie jest nic pilnego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w zasadzie nie mialam nic cieplego. Musze kompletowac ciepla garderobe od nowa (nie zebym narzekala ;)).
      Tak. Dobra kurtka przeciwdeszczowa tez by sie przydala...

      Delete
    2. To pewnie! Sama przechodziłam gruntowne zmiana garderoby jak przyjechałam do UK, bo nagle większość rzeczy stała się totalnie nieprzydatna...
      Na wiosnę upolowałam fajny trencz, który nie przemaka i myślę, że gdybym trafiła na kurtkę w podobnym stylu to byłoby fajnie. Ale nic na siłę. Czasami tak mam, że im więcej szukam/chodzę to nic mi się nie podoba. Najczęściej udane zakupy to te przy okazji ;)

      Miałam już wcześniej napisać, podoba mi się jak zrobiłaś swój profil Mikołajkowy :)

      Delete
    3. Ja tez tak mam chyba im starsza tym robie sie bardziej wybredna ;)
      O super ze ci sie podoba bo w sumie nie bylam pewna czy o to chodzilo :)

      Delete
  3. super bocisze :) ja właśnie muszę się rozejrzeć za jakimiś takimi do biegania / do pracy :) a i kurtka zimowa by się przydała jakaś... czas się wybrać na łowy :)

    a co Ty robisz w IRL dziewczyno? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wlasnie te kupilam z myska o codziennym bieganiu. Oh Mart long story short- wrocilam i mieszkam!:) dosc mialam australii :)

      Delete
    2. ale tak na stałe? :) w Dublinie jesteś domyślam się? :)

      Delete
    3. Na szczescie na stale :) pod Dublinem kochana ale blisko. :)

      Delete
    4. a to Ci :) myslałam, że przyleciałaś tu na krótki urlop tylko :)
      ja jestem na zachodnim wybrzeżu - pod Galway, jakbyś się wybierała, daj koniecznie znać :)

      Delete
    5. Na poczatku byl urlop... Hehe jasne ze dam. I wzajemnie jak bedziesz w Dub tez daj znac!

      Delete
  4. Great blog!
    Would you like to follow each other?Let me know and I will follow you right back!
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete