Sunday, 25 August 2013

Wish list

Ot, tak pare rzeczy ktore sa na mojej liscie zakupowej. Nie sadze ze wszystkie te male, materialne marzenia zrealizuje w tym roku ale chociaz czesc byloby milo :)

1. Zegarek- mam fisia na punkcie zegarkow a ten jest idealny- elegancki, pasuje do wszystkiego... Nie wiem tylko czy wybrac z bialym czy bezowym paskiem?
 

2. Torebka.... I tu nie ma zaskoczenia- jestem maniaczka torebkowa! Ta jest idealna- prosta, klasyczna, bedzie pasowac do wszystkiego. 

3,4. Chanel roze- jeden w nowej, kremowej formie a drugi to limitka- Frivole ktory mam nadzieje jeszcze gdzies dorwe. jestem pod duzym wrazeniem rozu z Chanel ktory mam teraz!



5. Clarisonic- zeby sie dowiedziec o co to halo :) Jestem strasznie ciekawa czy faktycznie jest taka naj naj jak wszyscy mowia.
6. Ekhm ekhm... tak kolejna torba- ta bedzie swietna do podrozy i kolor mi sie bardzo podoba :)


Jakie sa Wasze male marzenia? 
Buzki
Kasia

8 comments:

  1. Ostatnia torebka ma cudowny kolor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wedlug mnie i kolor i fason to czysta klasyxzna elegancja :)

      Delete
  2. Bardzo fajny zegarek:) Mi osobiście lepiej podoba się wersja beżowa:) Poza tym też jestem chora na Clarisonica... Dobrze, że jest już dostępny w PL, pozostało tylko na niego zbierać;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wlasnie nie moge sie zdecydowac czy nialy czy bezowy oba sa piekne.! Nie wiedzialam ze clarisonic jest w pl ale pewnie dwa razy drozszy...

      Delete
  3. widzę Majkel rządzi :D Selma jest boska! sama mam na nią chęć co jakiś czas, ale mój Bedford jest podobny i tak się wstrzymuję i liczę, że w zamian inna mi w oko wpadnie :P zegarki są śliczne! sama na nie kiedyś patrzyłam, ale na mojej łapie ten wąski pasek nie wyglądałby dobrze :/ Chanelkowego Frivole uwielbiam, więc polecam mocno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaa frivole jest na mojej lis ie od dawna! Majkell rzadzi hehe

      Delete
    2. kup koniecznie, powinien jeszcze się ostać w niektórych perfumeriach :)
      a i zapomniałam, że przymierzam się też do zakupu Clarisonic :D

      Delete
    3. Tak, musze go kupic koniecznie. Na clarisonic zbieram intensywnie:)

      Delete