Wednesday, 7 August 2013

Ulubency lipca 2013

Hej kochani jak sie macie? 
Dzisiaj zapraszam na post o ulubiencach minionego miesiaca. Nie jest tego duzo bo uzywam sprawdzonych rzeczy, chociaz po ostatnich zakupach w przyszlym miesiacu moze byc duzo wiecej nowych ulubiencow :)





Zdecydowanie czesto siegalam po cienie z limitowanej paletki cieni do powiek Chanel Raffinement- piekne, neutralne brazy ktore uwielbiam! Dopelnieniem niemal kazdego makijazu w ostatnim czasie byl puder prasowaly Matt Lumiere Chanel- daje piekne,satynowe wykonczenie ktore dlugo utrzymuje makijaz na swoim miejscu.
Kredki do powiek Stylo Waterproof Chanel juz znacie,a jesli nie to link:http://mrsbutterfly25.blogspot.ie/2013/04/kilka-slow-o-chanel-stylo-yeux.html  pisalam o nich przy kilku okazjach,sa warte swojej ceny- naprawde dlugo utrzymuja sie w miejscu, nie robia nam pandy,kolory sa swietnie nasycone.

Podklad studio Fix z Maca to nowosc w mojej kosmetyczce, lubie go za naprawde dobre krycie i to ze newzruszony pozostaje na mojej skorze przez wiekszosc dnia nizaleznie od pogody :) Nowoscia jest rowniez korektor z Collection 2000,ktory mialam juz kiedys ale nie byl dobrze dobrany kolorystycznie teraz mam odcien 2 i jest swietny. Stosuje go pod oczy i w miejsca ktore chce rozswietlic.

Na pomoc mojemu makijazowi w ostatnich,upalnych tygodnich czesto stosowalam utrwalajacy spray De Slick z Urban Decay. Matuje i utrwala, swietny produkt ktory mozna stosowac zarowno jako baze jak i spryskac nim juz gotowy makijaz. 
I last but not least szampon z Soap&Glory Glad hair day- juz moje drugie opakowanie .Naprawde dobry szampon, ktory pachnie cudownie,nie obciaza i jest bardzo wydajny, Wiecej na jego temat wkrotce.

To na tyle jesli chodzi o moich ulubiencow, a jacy sa wasi?
Buzki
Kasia



5 comments:

  1. Studio Fix to także nowość w mojej kosmetyczce i od razu totalne zauroczenie :) Korektor Collection to mój ulubieniec od ponad roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. super! oba produkty sa naprawde godne polecenia!

      Delete
  2. Ładna ta Twoja gromadka :) z której znam tylko korektor Collection i jest moim objawieniem od 1,5 roku ale używam koloru 03 Medium :)
    Moim niekwestionowanym ulubieńcem lipca stała się baza brązująca Chanel. Skradła moje serce :)

    Pozdrawiam i dziękuję, że zostawiłaś ślad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja po dobraniu wlasciwego koloru uzywam go non stop! :) Chanel mialam i oddalam,jakos mnie nie przekonla do siebie... chyba wole tradycyjna wersje bronzera-kamien. Ale wszystko inne do makijazu od Chanel-LOVE :)
      Dziekuje ze ty tez zostawilas slad:)))

      Delete
    2. Myślę, że trzeba lubić takie formuły. Gdybym nie miała bazy Bourjois, od której wszystko się zaczęło, to jakoś nie poszłabym w stronę Chanel. Średnio lubię się z tą firmą :P Mam za to świra na punkcie Guerlain, to jedyna marka, do której mam niesamowitą słabość. Od perfum po kolorówkę :)

      Korektor jest bardzo dobry. Zastępował mi nawet bazę pod cienie :) O dziwo, nie spotkałam nic podobnego z innej firmy.

      :)

      Delete