Saturday, 24 August 2013

Przeglad specyfikow utrwalajacych makijaz- Urban Decay De Slick

Witajcie kochani! Dzisiaj post ktory mysle przyda sie wielu osobom ktore wybieraja sie na wesela, imprezy, musza nosic nienaganny makijaz na codzien lub po prostu lubia kiedy makijaz pozostaje na swoim miejscu dluzej. Bedzie mowa o utrwalaczach do makijazy w formie sprayu. Uzywalam ich kilka, obecnie mam dwa ulubione z Urban Decay. Dzis przedstawie Wam jeden z nich- De Slick.




Opis producenta:

Urban Decay De Slick Oil Control Make Up  to lekki spray, opracowany specjalnie dla tłustej skóry.
Pomaga skutecznie kontrolować wydzielanie sebum i zachowaćskore matowa przez cały dzień.
Opracowany w ekskluzywnej współpracy z SKINDINÄVIA; przełomowa, testowana klinicznie formuła posiada opatentowaną technologię kontroli temperatury, która rzeczywiście obniża temperaturę makijażu, aby pomóc skorze zachować  gładki i promienny wyglad,  bez blyszczenia. .
W 7-dniowym badaniu klinicznym:
  • 100% uczestników potwierdzilo ze spray pomogl w utrzymaniu nienagannego makijazu przez caly dzien
  • Ponad 90% twierdzi, że ich makijaż wyglądał matowo, nie "splywal" i rzadko trzeba było stosowac poprawki w ciągu dnia.
  • 85% stwierdziło ze De Slick Oil Control Make Upto najtrwalszy kontrolujacy wydzielanie sebum preaparat jaki kiedykolwiek uzywali
Zgadzam sie ze wszystkim! Pomimo ze nie mam tlustej cery sprawdza sie znakomicie!
 Ten spray sprawia ze podklad Chanel Vitalumiere Aqua ktory normalnie zaczyna "schodzic" mi z twarzy po okolo 4-5 godzinach jest w NIENARUSZONYM stanie przez 9-10h! 
I kiedy zaczyna znikac nie tworza sie plamy, nie rozwarstwia sie po prostu sie "sciera". Idealny do skory tlustej- kontroluje wydzielanie sebum (tak, faktycznie to robi). 
Po spryskaniu twarzy nie czuje pieczenia, swedzenia, "sciagania". Idealny na imprezy, wesela, lato, do pracy (jesli wymaga ona nienagannego makijazu przez wiele godzin). 


Koszt: 22.80€ za 118 ml

Polecam! A Wy macie jakis ulubiony produkt utrwalajacy makijaz?
Buzki
Kasia




4 comments:

  1. ja uzywam MACowego Fix+ od dawien dawna już (oczywiście nie ciągle tej samej butelki :P), ale jak pokończę to co mam, to chyba skuszę się na coś innego dla odmiany :) może na Urbanka padnie kolej, skoro taki fajny :)

    ReplyDelete
  2. Fix+ tez lubie ale do odswiezenia makijazu, wedlug mnie nie jest dobrym utrwalaczem. Na mojej skorze zupelnie nie zmienia trwalosci makijazu. To cudo polecam!

    ReplyDelete
  3. O, właśnie szukałam jego jakiejś recenzji. Na pewno się na niego skuszę:) Chciałam spróbować Kryolana, ale słyszałam, że ma duszący zapach.

    ReplyDelete