Thursday, 8 August 2013

Haul pielegnacyjny Boots

Witaujcie kochani, dzisiaj zakupy z ostatnich tygodni. Czesc z nich juz uzywam i napewno powiem Wam o  nich pare slow wiecej wkrotce. Jak narazie zdjecia calosci:


W Bootsie byla (i chyba nadal trwa) promocja 3 za 2 na kosmetyki Soap&Glory, nie moglam wiec nie skorzystac z okazji i do szamponu ktory i tak mialam w planach dobralam jeszcze zel pod prysznic i odzywke. Krem do rak 2 w 1 to zakup nieplanowany oooopsi :)

Wszystkie plyny dwufazowe do demakijazu ktore przywiozlam z polski juz mi sie skonczyly i zdecydowalam sie sprobowac L'Oreala na promocji za okolo 6euro. Jak narazie spisuje sie BARDZO dobrze :)
Wzielam jeszcze szklany pilniczek Leighton Denny (recenzja wkrotce), preparat do skorek i balsam na rozstepy (nie, nie jestem w ciazy) :)

A Wy cos ostatnio upolowalyscie na promocjach kosmetycznych? Wiem ze Rossman czasami organizuje -40% ?

Buzki
Kasia

3 comments:

  1. S&G mnie nie przekonuje. Nie polubiłam się z tą firmą i nie sądzę abym zmieniła zdanie. Ogólnie trudno stacjonarnie o dobrą pielęgnację w UK.

    Z płynów dwufazowych uwielbiam Garniera Simply Essentials o raz dwufazę z Yves Rocher. Niesamowita jest Helena, ale nie mam do niej do dostępu. Zrobię zapas jak polecę do PL :D ale czytałam dużo dobrego o dwufazie Chanel. Będę chciała się przekonać. Mam wrażliwe oczy i w tej kwestii stawiam przede wszystkim na jakość.

    Rossmann to chyba miał na razie tylko 2 albo 3 razy taką obniżkę. Pamiętam tamten szał :)

    Sporadycznie daję się ponieść fali promocji, bo zazwyczaj kończy się na tym, że kupuję mnóstwo zbędnych rzeczy ;) Wybieram opcję, potrzebuję-kupuję. Czasami może i przepłacam, ale wybieram opcję programów lojalnościowych, bony za korzystanie z KK lub kody/kupony.

    Czekam za to na przesyłkę z produktami BBW, bo była wielka obniżka i w sumie całość zakupów łącznie z przesyłką chyba zamknęła się w 15 funtach :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bardzo lubie dwufazowke z Sephory do ktorej rowniez nie mam dostepu:( Swietny tez jest Bifacil z Lancome; o Chanel tez slyszalam duzo dobrego i chetnie kiedys wyprobuje ale teraz mnie nie stac :)) zalalam Iphona i zbieram na nowego hehe

      Jesli chodzi o S&G ja bardzo lubie ale selektywnie, nie wszystko. Szampon jest rewelacyjny i zel antybakteryjn do rak pachnie jak Miss Dior Cherie!
      BBW nigdy nie probowalam ale kto wie...
      :))

      Delete
    2. U mnie niestety ona nie zdaje egzaminu, za bardzo podrażnia oczy :( Bifacil znam i także sobie chwalę, ale HR zrobiło mega wrażenie. Niestety w UK nie mam dostępu...

      Rozumiem, to faktycznie teraz jest motywacja :)

      Na BBW gorąco namawiam :) Warto, jeżeli lubisz aromatyczne serie do pielęgnacji.

      Delete