Sunday, 11 August 2013

50 Faktow o mne...


Jak wszyscy pisza to i ja nie bede gorsza i sie przed Wami uzewnetrznie :) a co mi tam! :) Zaczynamy:

1. Jestem zodiakalnym Lwem i oczywiscie jest to najlepszy znak zodiaku EVER ;)

2. Wierze w znaki zodiaku, czary, duchy, prorocze sny itd.

3.Uwielbiam jezdzic samochodem i sluchac bardzo glosno muzyki bo...

4. Muzyka jest dla mnie bardzo wazna, potrafie plakac przy piosence, miec ciary i inne skutki uboczne :)

5. 2 lata mieszkalam w Australii i tam upewnilam sie ze...

6. NIE ZNOSZE GORACA! Nie cierpie temperatury powyzej 25 stopni, mecze sie, poce, wszystko mnie denerwuje i najchetniej lezalabym pod parasolem, w cieniu, wachlowana wielkim lisciem albo innym czyms :)

7. Kocham Irlandie, od pierwszego dnia kiedy postawilam swoja stope na tej ziemi wiedzialam ze jestem W DOMU :) Kocham tutejszych ludzi, klimat, malownicze krajobrazy, stare zamki i ruiny, wszystko! 

8. Marze o labradorze lub golden retriverze...

9. Znalam mojego meza przez okolo 3 miesiace kiedy zdecydowalam ze to jest to i rzucialm wszystko zebysmy mogli byc razem.

10. Jestem totalna domatorka, lubie byc w domu, zajmowac sie domem, gotowac, piec sprzatac (to mniej ), przekladac, ukladac, lezec i patrzec w sciany byleby we wlasnych czterech katach.

11. Na dyskotece bylam chyba tylko 3 razy w zyciu bo...

12. Nie cierpie muzyki techno! Dostaje od niej bolu glowy i jest to jedyna muzyka jakiej nie zniose dluzej niz 5 minut.

13. Moim najwiekszym marzeniem jest miec wlasny dom z duzym ogrodem i biegajacymi dziecmi i psami :)

14. Uwielbiam studiowac, robic kursy, chlonac. Zawsze sie czegos ucze, a jak nie to szukam czego jeszcze moglabym sie nauczyc.

15. Mam zbyt duzo zainteresowan i pasji zeby zdecydowac sie co chce robic w zyciu na stale i dlatego...

16. ... w swoim zyciu pracowalam juz jako: asystentka dentysty, makijazystka, zawodowa niania, managerka.... 

17. Od 8 lat nie mam telewizora i nie zamierzam go miec dopoki mi nie odwali i nie zmienie zdania :)

18. Totalnie wierze we wszystkie teorie spiskowe hehe

19. Uwielbiam czytac. Ksiazki pochlaniam wrecz! Nie moge sie oderwac dopoki nie skoncze i dlatego czesto niedosypiam bo zdaza mi sie czytac ksiazke do 3 lub 4 nad ranem :)

20. Oprocz bloga mam rowniez swoj YouTube channel ktory od miesiecy skutecznie zaniedbuje dopoki mi sie nie odwidzi:)

21. Nie lubie byc pod presja, zmuszana do czegokolwiek i kontrolowana. Dostaje wtedy szewskiej pasji!

22. Mam 27 lat.

23. Jestem szczesliwa zona i jestem z tego bardzo dumna. 

24. Mam niewielu przyjacoil ale takich za ktorymi wskoczylabym w ogien.

25. Nie lubie cwiczyc mam trume z dziecinstwa...

26. ... w szkole zmuszano mnie do skku przez kozla co bylo dla mnie PRAWDZIWA TRAUMA i zdazalo mi sie nie raz plakac z przerazenia.

27. Generalnie jestem leniem.... 

28. Ale jak czegos bardzo chce to potrafie nie spac i nie odpoczywac byleby to zrobic.

29. Pierwszy raz w zyciu scielam wlosy do dlugosci ramion, wczesniej zawsze byly dluuugie:)

30. Jestem totalnie uzaleziona od zakupow a...

31. Sklepy i centra handlowe mnie relaksuja :). tak, wiem jestem swirnieta hehe

32.Mam 187 centymetrow wzrostu..

33. ... i rozmiar buta  43...

34. ... co absolutnie nie przeszkadza mi nosic 9 centymetrowe szpilki kiedy jest okazja poniewaz...

35. ... moj maz ma 204 cm wzrostu :)

36.Nie cierpie horrorow, pozniej mam schizy i boje sie kazdego szumu, halasu, ciemnosci i chodzenia po domu sama.

37. Zawsze marzylam zeby nauczyc sie gry na pianinie.

38. Uwielbiam robic zdjecia.

39. latwo nawiazuje nowe kontakty z ludzmi i nowe znajomosci mimo ze na poczatku wydaje sie byc bardzo niedostepna.

40. Od czasu wyjazdu do Australii walcze z tradzikiem i wypryskami co doprowadza mnie do szalu!

41. Jestem totalna balaganiara i rzadko kiedy odkladam cos na miejsce ale mimo to zawsze wszystko znajduje i wiem gdzie co polozylam.

42. Uwielbiam jablka, po nocach sni mi sie smak papierowek z ogrodka babci.

43. Lubie jesc i smak jest dla mnie bardzo wazny podobnie jak zapach...

44. ... zapach jest nieodlaczna czescia mojego zycia, wspomnieniem. Codziennie musze spryskac sie perfumami inaczej czuje sie naga...

45. Kiedys nie cierpialam koloru rozowego a teraz ten kolor kroluje - Pink makes boys wink :))

46. Robie najlepsze tiramisu EVER! haha

47. Jestem totalnie nieskromna, chwalipiecka i mam sklonnosci narcystyczne :))

48. Jestem totalnym control freak i probuje kontrolowac wszystko i wszystkich.

49. Kiedys nosilam tylko srebro a teraz bardzo lubie sie w zlocie.

50. Lubie dzieci byle nie rozpieszczane i rozpieszczone... ( a sa takie ?:))

Jak dobrneliscie do konca to gratuluje! hehe 

Teraz czas na Wasze tajemnice ;)

Buzki
Kasia

10 comments:

  1. Fajnie się o Tobie czytało :) Widzę, że mamy trochę wspólnego np. 2 (do tego mój nick nie jest przypadkowy), 6, 10, 17, 19, 21, 23, 24, 27, 39, 41, 43.
    I tak, dobrnęłam do końca :)

    Zazdroszczę wzrostu, niestety wdałam się tutaj w Mamę a zawsze marzyłam aby być wysoka :) Nie udało się :P Mam tylko 170 cm wzrostu. Za to zawsze szalałam za wysokimi mężczyznami :D Jednak mój mąż ma tylko 185 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratuluje :) czarownice gora hehe ;) wzrost jest super chociaz czasami bywa tez uciazliwy, grunt to sie nie zalamywac hehe. Ja tez zawsze szalalam za wysokimi facetami a paradoksalnie za mna zawsze szaleja niscy mezczyzni i patrza na mnie z taaaakim uwielbieniem w oczach ze jest to przeslodkie hehe

      Delete
  2. Kasiu! Toc to przynajmniej 40 faktow o mnie! Wiesz o czym pomyslalam czytajac ten post?! Ze Ty i Twoj maz swietnie sie dobraliscie i skoro oboje jestescie tacy wysocy to pewnie kiedys urodzisz cudownego i dlugiego bobaska i dacie mu ksywke "Ogoreczek" bo tez bedzie taki dlugi, hihihi. Uuwielbiam ten tag! Juz napisalam to chyba wszedzie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ogoreczki napewno kiedys beda. ;))

      Delete
  3. ja sie wlasnie ucze na asystenta stomatologicznego ;) i zastanawiam sie nad wyjazdem do Australii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, to przygotuj sie na prace pod duza presja :))

      Delete
  4. O, mieszkasz w Irlandii? To chyba jakoś nie dawno zmieniłaś miejsce zamieszkania? Bo zawsze pamiętam, że mieszkałaś za wielką wodą :-)
    Nie masz problemów z kupnem butów? Mam koleżankę co ma rozmiar 41 i ma meega problem:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, pare miesiecy temu wrocilam :)
      W pl mialam ogromny problem z butami, tutaj juz mniej.

      Delete