Monday, 15 July 2013

Kilka slow o podkladzie Vichy Dermablend

WROCILAM!!! Hehehe no coz, kiedys to musialo nastapic:) Dziekuje za cierpliowc i mam nadzieje ze ta nieobecnosc Was nie odstraszyla:) Ja tesknilam bardzo do Was i do blogowania. Jako wielki comeback recenzja podkladu.
Wiecie ze jestem fanatyczka dobrych podkladow :) Lubie takie ktore ladnie kryja a przy tym nie sa bardzo matowe, dlugo sie utrzymuja, wygladaja w miare naturalnie i nie zatykaja porow. Dobrze byloby jeszcze gdyby byl wyzszy filtr przeciwsloneczny i brak parabenow.
Lista dluga i malo jest podkladow ktore wszystkie te warunki spelniaja. Podklad Vichy Dermablend jest jednym z tych ktore naleza wedlug mnie do tego waskiego grona.


Posiadam dwa odcienie: 25 Nude ktory jest troszke za ciemny oraz 15 Opal ktory w zimie jest super a w lecie troszke musze go przyciemniac 25. 

Tutaj skora bez makijazu (specjalnie wybralam dzien po depilacji i ekhm domowemu oczyszczaniu zeby pokazac jakie podklad ma krycie)

Po aplikacji zdjecie z fleszem...

...i w naturalnym swietle


Od producenta: 
Zapewnia natychmiastowe i całkowite pokrycie defektów skóry, bez efektu maski. Skóra ma jednolity kolor, jest rozświetlona, miękka i pełna komfortu.

Podklad ma bardzo dobre krycie, radzi sobie z zaczerwienieniami, delikatnie maskuje cienie pod oczami, nie wchodzi bardzo w pory i zalamania i nie daje efektu maski. Mozna go stosowac punktowo jako korektor na wybrane miejsca i w tej roli rowniez swietnie sie sprawdza. Posiada filtr 35.
Podklad ma wykonczenie satynowe, napewno nie matowe i mysle ze nadaje sie do skory suchej, normalnej i mieszanej. osobom z bardzo tlusta skora pewnie przeszkadzaloby wykonczenie.
Na mojej skorze podklad utrzymuje sie do 10 godzin, pozniej sie sciera. Nie ciemnieje w ciagu dnia.
Do tej pory nie zatkal mi porow, miejmy nadzieje ze tak pozostanie :)

Za 30 ml zaplacimy okolo 95 zl w wybranych aptekach. 
Reasumujac uwazam ten podklad za produkt naprawde godny polecenia!
Buzki
Kasia

4 comments:

  1. kupiłam go ostatnio i krycie jest meeeeega ale niestety jeśli używam go przez kilka dni z rzędu przeraźliwie wysusza mi skórę - mogę go stosować co najwyżej raz w tygodniu a szkoda :( bo jest niesamowity. Całe szczęście kupiłam w promocji w Super Pharm za 60 zł a nie za 80

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja przez to mega krycie myslalam ze moze mnie zapychac ale o dziwo nic sie nie dzieje. co prawda nie uzywam go non stop bo musze zuzyc inne cudenka ale wciaz :)

      Delete
  2. wooow, co za krycie *.* rewelacja! świetnie na Twojej buźce się prezentuje :)

    ReplyDelete
  3. również jestem wielką fanką Dermablendu, krycie jest świetne dla cery trądzikowej czy z potrądzikowymi plamami genialny:) Pozdrawiam;)

    ReplyDelete