Wednesday, 22 May 2013

Ciepla brzoskwinia od Catrice

Jedna z rzeczy ktora kupilam w Irlandii byl roz Catrice ktory mieliscie okazje ogladac w haulu. Od czasu kiedy go kupilam siegam po niego codziennie!Kolor pieknie komponuje sie z kolorem mojej skory, ocieplajac ja i umnie utrzymuje sie prawie caly dzien.





Bez rozu:
 

I z rozem:
 

 Roz nie ma w sobie drobinek ale omiata nasza skore delikatna, zlotawa poswiata co widac na ostatnim zdjeciu. Moim zdaniem dziala to na plus dodajac skorze swiezosci.
Za roz zaplacilam w Penneysie okolo 4 euro i bylo to jedno z najlepiej wydanych 4 euro w ostatnim czasie. 
Bardzo jestem z niego zadowolona nie tylko ja bo uzylam go na kilku innych osobach, w tym  na mojej siostrze (odcien skory jasniejszy od NW15) i rowniez wygladal super. 

Macie jakies roze godne polecenia roze w podobnej cenie?
Buzki
Kasia



2 comments: