Monday, 25 March 2013

Torebkowo

  Mam na imie Kasia i jestem torebkoholiczka...  Tak powinnam zaczynac kazdy post hehe:) Zawsze wchodzac do sklepu kieruje sie na akcesoria i zawsze jest znajde jakas torbe ktora zwroci moja uwage. Na dobra jakosciowo, klasyczna torbe jestem w stanie wydac tygodniowa wyplate...ale coz, kazdy ma jakiegos bzika :)

Ta torbe wypatrzylam w sklepie w ktorym pracuje ( thank God, 20% znizka!) i wiedzialam ze musi byc moja. Jest totalnie w moim stylu- klasyczna, elegnacka ale jednoczenie pasujaca do kazdej stylizacji- od wieczorowych po bardzo casualowe.  Mimo ze jest skorzana jest lekka i dobrze bo ja w swojej torbie mam WSZYSTKO :)
Nie przedluzajac:


Zdaje sobie sprawe ze w erze neonu, cwiekow i czego tam jeszcze swiat mody nie wymysli, nie kazdemu taka torba przypadnie do gustu. Najwazniejsze ze mi przypadla:)

Jako dodatek kupilam kosmetyczke na drobiazgi w przepieknym kolorze pastelowego rozu i wzorem w welurowe serduszka.



O cenie nie bedziemy rozmawiac bo w przypadku tego cuda to rzecz mniej istotna hehe :) 
Dajcie znac jak Wam sie podoba!
Buzki
Kasia
Xxx

5 comments:

  1. No to mamy podobnie :)
    Nie wiem dlaczego ale wchodząc do sklepu własnie pierwsze kroki kieruje w stronę torebek .

    ReplyDelete
  2. super torebusia! prosta, klasyczna, pasująca do wszystkiego :)

    ReplyDelete