Friday, 29 March 2013

Smacznego jajka!

Witam kochani :) Chcialam Wam zlozycWielkanocne zyczenia: smacznego jajka, czasu spedzonego w rodzinnym gronie i tradycyjnego, mokrego Dyngusa!

Mam nadzieje ze ten czas skloni Was do zadumy i refleksji, wiem ze na mnie tak wlasnie zadziala. 


Planow szczegolnych na wielkanoc nie mamy ale jesli tylko gdzies pojedziemy to napewno zdam relacje:)

Pozdrawiam
Kasia

Tuesday, 26 March 2013

Wiosenny omlet

  I znow OMLET! :) to ze lubie omlety moi drodzy obserwatorzy wiecie nie od dzis. Nie jest to pierwszy i nie ostatni przepis na omlet na tym blogu. Prawie zawsze kiedy mam wolny dzien robie sobie brunch w postaci omletu- moge do niego wrzucic cokolwiek mam w lodowce, jest szybki, pozywny, zdrowy i SMACZNY. 
Dzisiaj zrobilam wiosenny omlet:



Jest kolorowo, kielkowo, zielono i dlatego wlasnie wiosenny :)
Do jego wykonania uzylam:



1 pomidora
Zielona cebulke
1 jajko
Lyzke parmezanu
Odrobine mleka
Kielkow
Natki pietruszki
Soli i pieprzu

Na poczatek: przysmazamy cebulke i pomidora na odrobinie oliwy z oliwek:

Nastepnie wlalam jajko ubite z odrobina mleka:

Delikatnie wszystko przemieszalam, posypalam parmezanem i zostawilam na kilka minut, do czasu az jajka na dnie omletu byly sciete. Nastepnie patelnie z omletem wlozylam do piekarnika nastawionego na opcje grill

Po okolo 5 minutach omlet byl ladnie "wyrosniety", puszysty, gotowy do jedzenia.
Na jedna polowe nalozylam kielki, przelozylam omlet na pol i zsunelam na talerz. Wierzch posypalam swieza, posiekana natka pietruszki, sola oraz pieprzem.

Omlet byl pyszny, lekki, zdrowy ale sycacy. Do tego ulubione espresso....ahhh uwielbiam swoje wolne dni! :)
A co wy gotujecie w dni kiedy macie na to wiecej czasu?
Pozdrawiam
Buzki
Kasia
Xxx





Monday, 25 March 2013

Torebkowo

  Mam na imie Kasia i jestem torebkoholiczka...  Tak powinnam zaczynac kazdy post hehe:) Zawsze wchodzac do sklepu kieruje sie na akcesoria i zawsze jest znajde jakas torbe ktora zwroci moja uwage. Na dobra jakosciowo, klasyczna torbe jestem w stanie wydac tygodniowa wyplate...ale coz, kazdy ma jakiegos bzika :)

Ta torbe wypatrzylam w sklepie w ktorym pracuje ( thank God, 20% znizka!) i wiedzialam ze musi byc moja. Jest totalnie w moim stylu- klasyczna, elegnacka ale jednoczenie pasujaca do kazdej stylizacji- od wieczorowych po bardzo casualowe.  Mimo ze jest skorzana jest lekka i dobrze bo ja w swojej torbie mam WSZYSTKO :)
Nie przedluzajac:


Zdaje sobie sprawe ze w erze neonu, cwiekow i czego tam jeszcze swiat mody nie wymysli, nie kazdemu taka torba przypadnie do gustu. Najwazniejsze ze mi przypadla:)

Jako dodatek kupilam kosmetyczke na drobiazgi w przepieknym kolorze pastelowego rozu i wzorem w welurowe serduszka.



O cenie nie bedziemy rozmawiac bo w przypadku tego cuda to rzecz mniej istotna hehe :) 
Dajcie znac jak Wam sie podoba!
Buzki
Kasia
Xxx

Sunday, 24 March 2013

NOTD-OPI Second Honeymoon

  Dzisiejsze NOTD i w roli glownej OPI Second Honeymoon. Jest to piekny, naturalny roz czyli taki kolor jaki lubie najbardziej na swoich paznokciach.



Podoba sie Wam?
Buzki
Kasia


Thursday, 21 March 2013

FOTD- Coralicious

  Witam i zapraszam na dzisiejsza FOTD. Dzisiaj postawilam na mocne usta i uzylam niedawno nabytej szminki i konturowki z Maca- lasting Sensation  w polaczeniu z Vegas Volt wyglada naprawde zjawiskowo!
Na powiekach przy takich ustach nie dzieje sie wiele- matowy cielisty cien, ciemniejszy braz w zalamaniu i brazowa kredka na gornej i dolnej powiece. 


Jak. wam sie podoba?
Pozdrawiam
Kasia

Monday, 18 March 2013

Zakupy

  Witam i dzis zapraszam na to co tygryski lubia najbardziej czyli ZAKUPY! Hehe co kupilam?











Od lewej do prawej: 
Konturowka Lasting Sensation, Vegas Volt i Sunny Seoul

Nowy- nie nowy podklad, bo Everlasting od Clarins juz kiedys mialam. Teraz postanowilam do niego wrocic. Recenzja 
bedzie:)
W Macu kupilam konturowke Lasting Sensation- przepiekny koral oraz dwie szminki- Vegas Volt oraz Sunny Seoul ( ktora probowalam kupic juz kilka razy ale zawsze byla wyprzedana).
Zakupy zaliczam do udanych. :)
A co Wy ostatnio kupilyscie? Sa jakies nowosci ktore polecacie?

Buzki
Kasia




Sunday, 17 March 2013

Sunday brekkie

  Jak juz kiedys pisalam uwielbiam niedziele- poniewaz zazwyczaj oboje z mezem jestesmy rano w domu mozemy wspolnie zjesc pyszne sniadanko. Zazwyczaj przygotowuje cos pysznego, zdrowego i pozywnego. Nie moze tez oczywiscie zabraknac naszego ulubionego espresso.

Dzisiaj przygotowalam bruschette z maslem czosnkowym, wedzonym lososiem, jajkiem i salatka ze swiezych pomidorow i bazylii. Jej przygotowanie zajelo mi okolo 15 minut a bylo naprawde pyszne! Jesli chcecie przepis to piszcie!




Milej niedzieli! 
Buzki
Kasia



Saturday, 16 March 2013

Nowosci ostatnich miesiecy

 Witajcie:) poniewaz skonczyl mi sie ostatnio moj Honey moisturizer od Mario Badescu wyruszylam na poszukiwanie nowego:) wybor padl na set z Clarinsa ktory zawieral pelnowymiarowe serum, krem na dzien i na noc z serii Multi Active. Jest to seria przeznaczona dla kobiet ktore chca walczyc i zapobiegac pierwszym oznakom starzenia, to tak w skrocie. 
Oprocz tego nabylam tez:


One Step Cleanser rowniez z Clarinsa oraz Bi Facil z Lancome.
Jak narazie wszystko sprawdza sie bardzo dobrze, Bi Facila juz prawie wykonczylam, one step cleanser jest w polowie.
Seria Multi Active chyba polubila sie z moja skora ale na recenzje jeszcze o wiele za wczesnie :)
Dam Wam znac jak sie spisuje troche pozniej.
A jakie sa wasze nowosci? Chetnie poczytam!
Buzki
Kasia

Wednesday, 13 March 2013

Ulubiency ostatnich miesiecy

  Witam kochani i zapraszam na ulubiencow ostatnich miesiecy. Sporo sie dzialo ostatnimi czasy i niestety zabraklo mi sil na bloga nad czym ogromnie ubolewalam ale teraz miejmy nadzieje bedzie lepiej i wroce do poprzedniej czestotliwosci dodawania postow. 
Dlugo nie bylo ulubiencow na blogu a mam pare produktow ktore chcialam Wam pokazac, wiec do dziela:



Maslo do ciala od Palmersa- to juz moja druga butla i napewno nie ostatnia. maslo jest cudowne! Idealnie nawilza skore, delikatnie ujedrnia, szybko sie wchlania i do tego ten karmelowo- czekoladowy zapach! Mniam. O dziwo, pomimo iz jest to maslo to bardzo dobrze sprawdza sie w tutejszym tropikalnym klimacie.


Balsam do ust 8 hours creme od Elizabeth Arden, rowniez moje drugie opakowanie w przeciagu ostatnich kilku miesiecy, na dlugo nawilza i odzywia usta, nadaje sie rowniez pod szminke.


Ahhhh, Allure! Od kilku miesiecy codziennie pryskalam sie tym zapachem w pracy az pewnego dnia zdecydowalam sie kupic. Piekny, klasyczny, kobiecy zapach, bedzie o nim jeszcze notka...


Cien do powiek Inglot nr pearl 397- codziennie uzywany od kilku miesiecy, piekny pudrowy roz, jest idealnym uzupelnieniem kazdego makijazu.


Rimmel szminka z kolekcji Kate Moss nr 16- piekny koralowy roz swietny na codzien lub na wyjscie, mysle ze kolor ktory bedzie pasowal kazdje z Was. O tych szminkach rowniez bedzie osobny post bo mam chyba wszystkie hehe


Ulubione pedzle uzyte w KAZDYM makijazu w przeciagu ostatniego roku hehe Mac 168 i expert face brush z Real Techniques. Poerwszy perfekcyjny do rozu, konturowania, rozswietlacza. Drugi niezastapiony do podkladu.

To juz wszyscy ulubiency.
Wy tez mieliscie swoich faworytow ostatnimi czasy? Jesli tak chetnie poczytam :)

Buzki
Kasia