Wednesday, 2 January 2013

Rimmel Lasting Finish by Kate Moss

Witajcie! Dzisiaj chce Wam pokazac przepiekne czerwienie z kolekcji Kate Moss dla Rimmel. jak widzialyscie w ostatnim poscie ja skusilam sie az na trzy. Dzisiaj chce je Wam pokazac z bliska :)
Kazda ma w sobie cos wyjatkowego, pieknie pachna, dlugo sie utrzymuje, pigemntacja jest niesamowita... Slowem same plusy!


Od lewej do prawej: 10, 11, 22


Zdjecie z lapma:


...i bez:


I tutaj juz na ustach (prosze nie zwracac na stan mojego makijazu ogolnie, bylam po pracy). Kolejno nr 22, 10 i moja ulubiona 11:)
Dajcie znac jak Wam sie podobaja i czy wy tez macie swoje ulubione kolorki :)





4 comments:

  1. przepiękne, ja mam wersje czerwoną pomadki :)

    ReplyDelete
  2. W 10 najlepiej mi sie podobasz ;)

    ReplyDelete
  3. ta ostatnia czerwień najbardziej mi się podoba :D

    ReplyDelete