Monday, 28 January 2013

Kosmetycznego snobizmu ciag dalszy...

  Jak wskazuje tytul ten post bedzie szczytem kosmetycznego snobizmu jak wielu mogloby mi zarzucic, wiec zarzucam sobie sama, ha! :) 
Musze powiedziec ze apetyt rosnie w imie jedzenia, ekhm, kupowania i uzywania. Wczesniej kupione chanelowskie cienie spisuja sie na medal wiec postanowilam sprobowac wersji klasycznej. Padlo na nowa, wiosenna kolekcje i quad Raffinement. 
Nie moglam sie rowniez oprzec lakierom z wiosennej kolekcji Diora- Tutu i Rosy Bow.





Zarowno cienie jak i lakiery maja bardzo dobra jakosc i mam niedosyt... Jak tak dalej pojdzie to bedziemy zyc o chlebie i wodzie haha
A wy mialyscie kontakt z ktoryms z tych produktow? Jesli tak to jaka jest wasza opinia na ich temat? 
Pozdrawiam
Buzka
Kasia





3 comments:

  1. Snobki laczmy sie :D hyhy
    Poka poka lakiery prosze.. Moze jeszce capne sobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, laczmy sie hehe :) ok, lakiery beda w nastepnym poscie :))

      Delete
  2. Ładne kolorki cieni:)
    Podoba mi się lakier Rosy Bow.

    ReplyDelete