Tuesday, 22 January 2013

Essence Brow Styler z bliska

  Hej, dzisiaj przedstawie Wam dzialanie kredki do brwi Essence ktora mogliscie ogladac we wczorajszym poscie. 
Przedstawialam ja rowniez w poscie o kosmetycznych odkryciach 2012 roku :) Jest to tani produkt ale godny uwagi. Wspaniale podkresla brwi, dajac wyrazisty aczkolwiek naturalny efekt, na moich brwiach utrzymuje sie caly dzien bez problemu. 
Aplikacja: ja dla jak najbardziej naturalnego efektu najpierw delikatnie wypelniam ubytki i " podnosze" sobie luk brwiowy po czym grzebyczkiem " wczesuje" i rozcieram produkt na rzesach. Efekt ocencie sami:

"Nagie" brwi:


Oraz po wypelnieniu kredka Essence Brow Styler w odcieniu 02 Brown.


Jesli jeszcze nie probowalyscie tej kredki a akurat szukacie czegos co pozwoli Wam wypelnic i podkreslic brwi do zachecam do sprobowania! Dostepne sa jeszcze 2 inne kolory: dla blondynek oraz czarny.

Pozdrawiam
Buzki
Kasia
Xxx


10 comments:

  1. Jedyną różnicę jaką zauważyłam to to, że na 2 zdjęciu masz je zaczesane do prawej strony a nie w górę. Myślę że lepiej zainwestować w dobry pędzel i odpowiedni cień- wtedy brwi wyglądają idealnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie podobaja mi sie "idealne" brwi, wygladaja przerysowanie i mega sztucznie. To dla mnie najwiekszy komplement ze zmiana nie jest drastyczna :)

      Delete
  2. Zdecydowanie popieram Twoją teorię na temat brwi. Twoje wyglądają idealnie : ]

    ReplyDelete
  3. "po czym grzebyczkiem " wczesuje" i rozcieram produkt na rzesach."- mialo byc "na brwiach"??? Ja mam swoja ulubiona kredke z rimmel, ale jak bede w drogerii to obejrze sobie ta dla blondynek, mam nadzieje, ze nie bedzie ruda :), bo zdarzalo mi sie i takie miec :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tak, oczywiscie ze na brwiach :) ta dla blondynek absolutnie nie jest ruda, to bardziej taki ashy ,light brown :)

      Delete
  4. uwielbiam 'zabawę' z brwiami i efekt widoczny tuż po :)

    ReplyDelete
  5. Czuję się naprawdę wyróżniona - dziękuję :D
    A efekt na brwiach znakomity! :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładne masz brwi! ;-) faktycznie daje taki delikatniejszy efekt, nie ma mowy o takich sztucznych ;)

    Buziaki!

    ReplyDelete
  7. Ja uwielbiam cienie do brwi, bo do kredek się przekonać nie umiem;)

    ReplyDelete