Monday, 21 January 2013

Bohaterowie ostatnich tygodni

Witam kochane, wiem, ostatnio bylo mnie tu mniej ale to z natloku obowiazkow, pracy, treningow i innych "codziennych" spraw. Ale jestem i przychodze do Was z postem w ktorym pokaze Wam garstke produktow ktorymi ostatnio jestem zachwycona i uzywam codziennie! Sa to:

Tadam :)

Nie wiem jak tyle lat moglam przechodzic obok podkladu Revlon Colorstay obojetnie, pomimo tyyyyylu pochlebnych opinii na jego temat. Chyba myslalam " too good to be truth"; ale kilka tygodni temu zakupilam na promocji i... WOW! Naprawde kryje niesamowicie, utrzymuje sie wieeeki, nie zatkal mnie jak do tej pory a najlepsze ze przy wszystkich wyzej wymienionych zaletach nie powoduje efektu maski!

Podklad mineralny Double Wear Estee Lauder to byl calkiem przypadkowy zakup ale okazal sie strzalem w dziesiatke! ja uzywam go jako pudru na w/w podklad i daje dodatkowe krycie, rowniez nie powodujc efektu maski. 

Lancome Effacernes korektor porownalabym do Magic Concealer od Helenki, z tym ze ma ciut wieksze krycie. Dla mnie super :)

No i odkrycie roku czyli kredka do brwi Brow Styler od Essence. Kosztowala okolo 3 $ i nie spodziewalam sie po niej zbyt wiele a okazala sie magiczna:) Codziennie dostaje pochlebne komentarze na temat swoich brwi od kiedy zaczelam jej uzywam. Napewno zostanie ze mna na dluzej :)

A Was jakies produkty oczarowaly w przeciagu minionych tygodni/ miesiecy?
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

6 comments:

  1. Może pokażesz w jakimś poście działanie tej kredeczki z bliska? Chętnie zobaczę.

    ReplyDelete
  2. Revlon podkład :D Jestem jego ciekawa :))
    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. chyba muszę sobie kiedyś w końcu kupić tego Revlona :D

    ReplyDelete
  4. Miałam kiedyś Revlona, ale był zdecydowanie za ciężki

    ReplyDelete
  5. też zbieram się by wypróbować ten podkład

    ReplyDelete