Sunday, 9 December 2012

Szalenstwo :)

Z racji tego ze jestesmy w sezonie swiatecznym co zwykle oznacza rozne promocje i przeceny w sklepach wybralam sie ostatnio na poszukiwania butow. Poszukiwania lub polowanie to trafne okreslenie poniewaz znalezienie mojego rozmiaru graniczy z cudem...:( Nie mniej jednak nie poddaje sie i ostatnio na swoje lowy wybralam sie do pobliskiego DFO czyli Discount Factory Outlet gdzie mozemy znalezc duzo markowych outletow. 

I to slowem wstepu przechodzac do rzeczy kupilam 5 par... Czyli szalenstwo jako tytul posta jest jak najbardziej odpowiednie :D Zobaczcie zdjecia:


Pierwsza para to plaskie mokasyny, idealnie pasujace do wiekszosci strojow.


Kolejna para to buty do pracy- obowiazuje mnie bardzo elegnacki, klasyczny styl i musze byc ubrana w czern od stop do glow i te buty idealnie wpasowuja sie w taka stylizacje. Dodatkowo sa bardzo wygodne.



Kolejne to sandalki na niewysokiej koturnie, fajne do sukienek, jeansow itd



Kolejna para do pracy, z lekkimi wstawkami bezu :)



No i moje ulubione cudenka. Jak tylko je zobaczylam to wiedzialam ze beda moje sasasasasa :D 
Cudowne na wieczor, beda pasowac do kazdej kreacji:) 



Wszystkie te buty przed przecene kosztowaly okolo 140$ a ja zaplacilam za jedna pare......$ 17.50 !!!!!!!
To sie nazywa przecena! hehe Wszystkie buty wykonane sa z wysokogatunkowej skory zarowno zewnatrz jak i wewntarz i wszystkie sa bardzo wygodne. 
Takie zakupy to nawet maz pochwalil heheh :)



A Wy upolowalyscie ostatnio cos po naprawde okazyjnej cenie? :)
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

5 comments:

  1. Super kolekcja! Ceny takze super. Widzisz, tak to jest ze jak sie ma niespotykany rozmiar to ciezko znalezc buty, znowu jak sie ma popularny rozmiar to nim sie pojdzie do sklepu to wszystko wyprzedane. Tak swoja droga to ja tez uwielbiam buty i tak, zlapalam ostnio super deal, a mianowicie za $5 kupilam tenisowki w outlecie nike. Najbardziej mi sie podabaja te ostatnie sandalki, wygladaja bardzo sexy :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, ale jak sie ma standardowy rozmiar to jednak ma sie wiekszy wybor sklepow i firm ktore produkuja wszystkie modele. Ja skazana jestem na to co wypuszcza na rynek nieliczni producenci wiekszych rozmiarowek...
      A buty nike za 5$ to naprawde swietna okazja! Mi sandalki z ostatniego zdjecia tez sie najbardziej podobaja, chociaz typowo, kiedy mialam je na sobie 1 szy raz scharatalam obcas :/

      Delete
  2. aleś się obkupiła! super butki :) a jakie masz szczupłe stópki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nooo, wreszcie hehe marti, chociaz stopki hehe :D

      Delete
  3. Ale promocja! Pierwsze mi się podobają :)

    ReplyDelete