Friday, 28 December 2012

NOWOROCZNE ROZDANIE - zamkniete

Witam kochani i zapraszam na rozdanie ktore dla Was przygotowalam z okazji zblizajacego sie Nowego Roku :)

Zasady sa bardzo proste:

1. Wystarczy byc publicznym obserwatorem bloga i pod tym postem zostawic komentarz.
2. Trzeba miec ukonczone 18 lat lub zgode rodzicow na wziecie udzialu w rozdaniu (w przypadku wygranej potrzebny bedzie adres)

Czas trwania rozdania- od teraz do 5 stycznia. Po tym czasie postaram sie jak najszybciej wylosowac zwyciezce. 

A teraz to na co wszycy czekaja czyli nagroda :) Nagroda jest jedna i calkiem pokazna :)




W sklad wygrabej wchodzi kosmetyczka Rimmel oraz:
Rimmel Extra Super Lash Mascara
Rimmel Vinyl Gloss
Rimmel Soft Kajal eyeliner in Black
Rimmel roz
Rimmel Glam Eyes HD paletka cieni
2 lakiery Rimmel: Black Cab oraz Lucky Lilac
Burts Bees Lemon Cuticle Balm
Benefit Sun Beam miniatura
Clinique Moisturizing Balm miniatura
oraz pokazne probki:
Mario Badescu Glicolic Acid gel cleanser
Clinique dramatically different moisturizer
7 day scrub
Clarins balsam antycellulitowy


Zapraszam do wziecia udzialu oraz podania dalej informacji o rozdaniu.

Powodzenia!
Buzki
Kasia


34 comments:

  1. jakie świetne nagrody!
    Obserwuje jako ilovemakeup
    email:ilovemakeup@windowslive.com

    ReplyDelete
  2. Kuferek obfitości :))) chętnie wezmę udział w rozdaniu!
    obserwuję jako: nanowejdrodzezycia
    email: na.nowej.drodze.zycia@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Cudaśne nagrody. Chętnie je przygarnę ;)

    Obserwuję jako Catalina
    Mail : catalina@vp.pl

    Świetnie, że głównie do wygrania są produkty Rimmela, bo uwielbiam tą firmę.
    Buziaki Kasiu
    Imienniczka ;D

    ReplyDelete
  4. o kurcze oszalała kobieta ;-)no no aż żal by było nie wziąć udziału w takim rozdaniu ;;-)))))

    obserwuję jako renko
    email;renko@o2.pl

    pozdrawiam i życzę cudownego 2013roku

    ReplyDelete
  5. aż żal nie wziąć udziału w takim rozdaniu! :)

    obserwuję jako Owidia
    email: carinne666@o2.pl

    Szczęśliwego nowego roku 2013 :)

    ReplyDelete
  6. Oooo balsam z Burt's Bees do skórek dosłownie kocham :D Muszę go zdobyć, muszę :D

    Obserwuję jako: Szarona
    e-mail: szarona@autograf.pl

    ReplyDelete
  7. Na pierwszym zdjęciu faktycznie nie widać tych skarbów w środku :)))
    Obserwuję jako Bambi
    bambibeautyblog@gmail.com

    ReplyDelete
  8. obserwuję jako:kosmetoholiczka
    mail:perfeqtlyimperfect@interia.pl ;)

    ReplyDelete
  9. obserwuję jako: embrasser77
    email: xbasia2608@interia.pl
    :*

    ReplyDelete
  10. obserwuję jako: claudiazmoments
    email: claudia.zdybel@hotmail.com

    Pozdrowienia! :*

    ReplyDelete
  11. Obserwuję jako alelipa09 i chętnie się zgłaszam^^

    ReplyDelete
  12. I ja się zgłaszam;) Obserwuję jako Mrooveczka;)

    ReplyDelete
  13. także się zgłaszam :)
    obserwuję jako aSHa
    cudmiodimalinka@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Piękna nagroda :)

    Obserwuję jako MsGosia
    gogo15ja@gmail.com

    ReplyDelete
  15. nigdy nic nie wygralam ale zawsze mam nadzieje a nagrody no no sa rzeczywiscie extra

    obserwuje jako aneta1175

    aneta.301@interia.pl
    pozdrawiam cie goraco.

    ReplyDelete
  16. Zgłaszam się.
    Obserwuje jako mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    ReplyDelete
  17. kuferek baaaardzo kuszący :)

    obserwuję jako: by karlajn
    mail: elementoffreedom123@gmail.com

    ReplyDelete
  18. obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Cos w Sam raz dla mnie ;)
    Obserwuje jako: aiife
    Email: aiife@o2.pl


    Buziaki xxx

    ReplyDelete
  20. Ile smakołyków!
    Jestem chętna :)

    Obserwuję jako jamapi
    jamapi@o2.pl

    ReplyDelete
  21. obserwuję jako ameeise
    natalia.cichocka@gmail.com


    cudowne nagrody!

    ReplyDelete
  22. Zgłosić się do rozdania nigdy nie zaszkodzi:D
    obserwuję bloga jako mequiem

    ReplyDelete
  23. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: kosodrzewina79
    mail: kosodrzewina79@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Chcę, chcę!
    Obserwuję jako: Nenka_24
    Mail: nenka_24@op.pl

    Całuję mocno :*

    ReplyDelete
  25. Obserwuje jako Justyna Kral
    amsela1988@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Jak zawsze Pani zaszalała :D chętnie przygarnę wszystko :)
    Obserwuję jako Karolina Bielecka
    karolaa1430@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Rzadko biore udzial w rozdaniach, ale poszalalasto nie moge tego przepuscic.

    Obserwuje jako: lacturia
    madziesa@gmail.com

    Buziaki :*

    ReplyDelete
  28. Zawsze czytam, ale faktycznie mało sie odzywam-to rozdanie tak mnie rozwaliło, że się "obudziłam" w tym temacie :)
    Obserwuję jako krufffka, mail: makelifethinner@gmail.com
    no i 3mam za siebie kciuki :P
    Pozdrawiam,

    ReplyDelete
  29. Bardzo interesujące rozdanie :) Jeszcze bardziej interesująca zawartość kosmetyczki :) Można by powiedzieć że kusząco interesująca :)
    Obserwuję jako Didgeridoo
    Mail: domi-stachowiak@wp.pl

    ReplyDelete
  30. Jejciu! Jejciu! Właśnie Cię odkryłam Kasiu, oglądałam Twoje posty i nawet na początku nie zauważyłam tego rozdania, bo udałam się do starszych wpisów. Gdy zobaczyłam te nagrody aż oczy mi się zaświeciły. Tyle dobrodziejstw... i to z firm, o których tylko czytałam, albo oglądałam je na blogach innych dziewczyn. Ja dopiero zamierzam zacząć pisać, mam nadzieję, że kiedyś będę miała równie pokaźną kosmetyczkę wypełnioną po brzegi- jak Ty. Tak na marginesie... masz tak piękne paznokcie, że o Mamuniu! A ten śliczny lakier z Inglota na nich... bomba!
    Kurcze, rozpisałam się trochę, mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe. Kochana! Z wielką przyjemnością biorę udział w tym rozdaniu. Mam nadzieję, że wygram, bo Mikołaj w tym roku był słabiutki, ze względu na dużą ilość wydatków na remont. Dlatego też mam nadzieję, na wygraną, taką mikołajowo-urodzinową, bo już niedługo będę starsza o jeden rok, ehhh... starość nie radość jak to mówią :)

    Serdecznie pozdrawiam i życzę samych radosnych chwil w tym nowym roku :)

    e-mail: justynamartyniuk@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Obserwuję jako Ewa Ewa
    email: ewa_sn@o2.pl

    ReplyDelete
  32. Przyjmę pod swój kosmetyczny dach choćby masełko z Burts Bees, które wielbię i kocham! :D

    ReplyDelete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete