Thursday, 13 December 2012

Kilka slow o bronzerze Hoola z Benefitu

Witam kochani, jak sie macie? Dzisiaj chce wam pokazac mojego ostatniego ulubienca w dziale bronzerow. Mowa o Hoola z firmy Benefit. Napewno wiekszosci z Was jest znany a przez czesc uzywany i polecany. Ja dosc dlugo zwlekalam z jego zakupem, zawsze myslalam ze to taki zwyklak majacy niewiele do zaoferowania... Jakze sie mylilam! :)





Bronzer idelanie nadaje sie do konturowania, dlugo sie utrzymuje, daje wyrazisty a zarazem naturalny efekt. Naprawde jest godny polecenia! Zdecydowanie dorownuje Lagunie a nawet pokusilabym sie o stwierdzenie ze jest od niej lepszy... :)

Tak prezentuje sie na poliku:


Prosze nie zwracac uwagi na stan mojej skory ktora przechodzi wlasnie kuracje kwasem glikolowym :)

A Wy probowalyscie Hoola? Jakie byly/sa Wasze wrazenia?
Pozdrawiam
Buzki
Kasia


9 comments:

  1. Hmmm kolezanka chciala zrobic sobie i mi prezent benefit-owy, a ze nie siedzi w kosmetykach pokusila sie na ebay i zamowila podrobki i tak mam fake hoola hahaha, wiec z checia chcialabym sprobowac real by porownac choc fake jeszcze nie ruszylam a mam od ponad tygodnia:~P zazdrosc mnie ogarnia gdy patrze na Twoje usta;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu :( ha! Kochana jestes ze zwracasz uwage na usta a nie na pryszczole:)))

      Delete
  2. uwielbiam Hoolę! jest zdecydowanie lepsza od Laguny! :)
    ale masz usta mniamusne :D hihi

    ReplyDelete
  3. Zgadzam sie z powyzszym komentarzem, usta masz calusne! Cmooooook. Hihihi. Kiedys kupilam sobie ten slynny hoola i cos z nim bylo nie tak. Byl jak dla mnie za bardzo napigmentowany, wygladalam po nim jakbym wysmarowala sie pasta do butow. Z pocztku myslalam, ze to wina pedzla ale kupilam inny i tez nie pracowal, zaczelam probowac z innymi podkladami i tez nic. On chyba po prostu nie byl dla mnie, za bardzo kontrastowal z moim tonem skory. Wrzucilam go gdzies na dno szuflady czekajac na lepsze czasy i ... Juz nigdy go nie znalazlam. Przekopalam caly dom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cmok cmok :* hehe hmm u mnie wyglada swietnie, nie wiem co bylo z twoim nie tak , moze faktycznie nie pasowal do koloru twojej skory?

      Delete
  4. Hoola własnie wpadła w moje łapki :]

    ReplyDelete