Monday, 3 December 2012

How to depot your blushes, powders and eyeshadows?

Czyli post o tym jak przelozyc nasze ulubione cienie, roze, pudry czy bronzery z orginalnych opakowan do paletek. Wieksza czesc z Was napewno ma swoje sposoby i wie jak to zrobic ale moze znajda sie jakies duszyczki ktorym ten post pomoze:) Ten sposob znalazlam na amerykanskim YT poszukujac najlatwiejszego sposobu na zdepotowanie rozy z Maca. 

Ok, wiec czego bedziemy potrzebowac?

Prostownicy do wlosow
Ostro zakonczone narzedzie ( ja uzywalam swojej szpatulki ale wy mozecie uzyc np.noza) 
Kawalek folii aluminiowej
alkohol (do usuwania pozostalosci kleju, bez skojarzen prosze :))

Krok I:

Jesli chodzi o cienie i roze z Maca to najpierw musicie wyjac go plastikowego opakowania podwazajac w odpowiednim miejscu. Nie jest to trudne ale bedziecie potrzebowaly cienkiego, spiczasto akonczonego obiektu wiec UWAZAJCIE!!!


Krok II:

Uruchamiacie prostownice, przykrywacie folia aluminiowa (ktora ochroni wasza prostownice przed topniejacym plastikiem i klejem) i kladziecie na nia wasz cien/roz. 
Nastepnie czekacie okolo 1 minuty i denko powinno byc luzne i latwe do wyjecia. Jesli nie jest to znaczy ze klej potrzebuje wiecej czasu aby stopniec.

PRZY WYJMOWANIU DENKA MUSICIE BYC BARDZO OSTROZNE GDYZ BEDZIE ONO BARDZO GORACE!


Voila!! Teraz musicie tylko uzyc alkoholu do wytarcia resztek kleju z produktu i wasz produkt jest gotowy do wlozenia w paletke:)



Mam nadzieje ze ten sposob komus sie przyda. 
Jesli macie jakies pytania to smialo piszcie!
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

5 comments:

  1. Ja znam inny sposob, ale jego filozofia jest taka sama. Zrobisz to nawet szybciej wkladajc kilka cieni na raz(tudziez rozy do policzkow, brazerow, itp., itd.) na rozgrzana w piekarniku blache, takze przykryta folia aluminiowa, zamknij to wszystko w piekarniku na minutke i potem mozna wyciagac jeden po drugim. Moze przyda sie komus kto chce rozbroic wieksza paletke z cieniami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam metode z piekarnikiem ale boje sie ... Hehe

      Delete
  2. ile ja cieni MACowych w życiu zdepotowałam :D aż się łezka w oku zakręciła :D

    ReplyDelete
  3. Jeszcze nie próbowałam tej metody, ale wiele o niej czytałam ;)

    ReplyDelete