Wednesday, 21 November 2012

Zakupy- akcesoria

Witam kochani, jak sie macie? Mam kilka zaleglych postow ktore postaram sie nadrobic w ciagu nastepnych kilku dni. Jednym z nich jest post o zakupach- i tych kosmetycznych i tych niekosmetycznych.

Dzisiaj bede chwalic sie nowa torba i oklurami :D. I o ile te drugie to byl zakup przymusowy ( ale jakze przyjemny!), swoje poprzednie zgubilam a w Australii przezyc jeden dzien bez okularow przeciwslonecznych jest ciezko; o tyle torebka byla impulsem. Pewnie wiecie ze dlugo zbieralam na swoja wymarzona torbe i to sie nie zmienilo, natomiast kiedy zobaczylam ta w sklepie nie moglam sie oprzec... Jest cudona, skorzana, bardzo starannie zrobiona z dbaloscia o kazdy szczegol co bedziecie mogli zobaczyc na zdjeciach, pojemna,dobrze zorganizowana.... same zalety:) wada niestety jest cena...

Zapraszam na zdjecia:








Jestem baaaardzo zadowolona z zakupow i mam nadzieje ze obie rzeczy beda mi sluzyc jak najdluzej:)

Wy inwestujecie w drogie a porzadne rzeczy czy szukacie tanich odpowiednikow?

Pozdrawiam
Buzki
Kasia

11 comments:

  1. Ja raczej szukam tanich odpowiedników, jeżeli chodzi o torby i okulary ;) Torbę noszę nie dłużej niż pół roku, także po prostu droższy zakup nie wchodzi w grę. A okulary często giną ;p kupuję w H&M za 30 zł ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na na swoje torby tez musze dlugo zbierac niestety.

      Delete
  2. Ja jestem maniaczką torebek. Gdy wchodze do sklepu od razu swoje kroki kieruje własnie w ich strnę. Torba od Donny Karan jest śliczna.

    Ja raczej kupuje tańsze torby, gdyz na drogie nie moge sobie powolić . Czasmi jakas fajna okazja trafi się na aukcjach w internecie ( ale to musze na 10000% wiedziec, ze dana torebka nie jest replika ani podróbką) lub w sh :)

    Odnosnie okularów- przeciwsłoneczne tańsze- na promocji to i za 10 zł w sieciówce kupi. Jestem okularnicą więc inwestuje w dobre oprawki, obecnie oszczędzam na oprawki Armaniego ( niedługo muszę zmienić szkła wię okazja aby i oprawki zmienić)

    ReplyDelete
  3. Piękna torebka, baaardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  4. Torebka cudowna, zakochałam się <3
    Jeśli mam odłożone pieniążki to raczej wolę coś droższego i oryginalnego, ale czasem jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:)

    ReplyDelete
  5. O mamuniu, jaka sliczna torebusia! Patrzac na swoja wpadam w kompleksy!

    ReplyDelete
  6. torebka jest genialna, piękny kolor i fason czego więcej chcieć!!!!!

    ReplyDelete