Saturday, 3 November 2012

Ulubione i sprawdzone pedzle do makijazu

Witam i zapraszam na post o moich ulubionych pedzlach do makijazu. 
Jesli chodzi o pedzle to mam w swoim zbiorze te bardzo drogie jak i te tanie- cena jest dla mnie sprawa drugorzedna. Po pierwsze liczy sie jakosc i dzialanie. Przeszlam przez wiele rodzajow pedzli zeby wreszcie znalezc garstke tych ktore dla mnie sa niezastapione. Jeszeli macie ochote poznac je z bliska to zapraszam do czytania :)

To sa wszystkie pedzle ktore pomagaja mi w codziennym makijazu.



Pedzle do twarzy od lewej do prawej:

1. Real Techniques Contour brush- swietny pedzel o wielu zastosowaniach. Ja nakladam nim puder pod oczy, czasami konturuje, czasami nakladam rozswietlacz. Bardzo dobra jakosc - od zakupu uzywam i piore bardzo czesto ( w plynie do mycia naczyn) i nie stracil ani jednego wloska, jest wciaz miekki i nie stracil swojego pierwotnego ksztaltu.

2. Mac 187- czyli tradycyjny skunks:) Mam go juz baardzo dlugo, a stracito moze 2 wloski. Rowniez pedzel wielozadaniowy ktory uzywam do nakladania i blendowania podkladu, nakladania pudru, rozu i rozswietlacza. Bardzo mieciutki i delikatny.

3. Real Techniques Expert Face brush- NAJLEPSZY pedzel do podkladu wszech czasow, zwlaszcza kiedy chcemy uzyskac wieksze krycie. Bardzo dobrze wykonany, jedyne do czego moglabym sie przyczepic to to ze "zzera" podklad i ciezko go domyc (ale dobry plyn do mycia naczyn sobie radzi:)) 
4. Bobbi Brown Powder brush- fantastyczny pedzel do... bronzera. Idealnie blenduje ze soba bronzer i roz. 

5. Mac 168 czyli Large Angled Contour brush- swietny do rozu i bronzera. Baaardzo miekki, swietnie wykonany. Mam go baardzo dlugo i wogole nie gubi wloskow.

6. Estee Lauder powder Brush- to moj ulubieniec do nakladania pudru. Jest bardzo miekki i delikatny. 



Pedzle do oczu:

1. Urban Decay- pedzelek dolaczony do paletki Naked 2. U mnie absolutnie nie sprawdza sie do nakladania cieni ale poniewaz wykonany jest z wlosia syntetyczngo bardzo dobrze naklada sie nim korektor.

2. Mac 217- klasyk, naprawde zapracowal na swoja renome. Nic innego tak dobrze nie blenduje cieni jak ten pedzelek. Mam go lata i zgubil moze dwa wlosy, bardzo dobra jakosc. 

3. Real Techniques Accent brush- kolejny wielozadaniowiec:) Ja w zaleznosci od humoru uzywam go do: rozcierania kreski, nakladania cienia na dolna linie rzes, brwi, nakladanie szminki, korektora... :)

4. Real Techniques Brow Brush- Jak dla mnie idealny pedzelek do brwi. 266 z Maca jest do tego za maly, ten sprawdza sie idealnie. Nakladam nim zarowno wosk jak i cien. 

5. Mac 266- kolejny klasyk od Maca. Ja uzywam go do eyelinera. 

6. Essence Smokey eye brush- najtanszy pedzelek w moim zbiorze. Bardzo dobrze nadaje sie do nakladania ciemniejszych cieni w zalamanie i zewnetrzny kacik oka. 

7. Ben Nye FCB 16- uzywam do nakladania korektora pod oczy. 

8. Real Techniques Shadow Brush- najczesciej uzywam do rozcierania korektora pod oczami lub nakladania cieni na powieki.

9. Real Techniques- Blending brush- swietny do nakladania korektora pod oczami.

10. Inglot 28 PO- najstarszy pedzel z tego zbioru- ma juz chyba z 6 lat i wciaz jest w swietnym stanie. Nie zgubil chyba ani jednego wloska, jakosc jest niesamowita. Uzywam do nakladania cienia na cala powieke. 



W tej chwili moje pedzle mieszkaja w ...... swieczniku:) I jest im tam dobrze. Pokryte sa szklana kopula zeby kurz i inee badziewie sie do nich nie dostaly. 



Znacie i uzywacie ktores z tych pedzli? Jesli tak, to jaka jest wasza opinia na ich temat?

Pozdrawiam
Kasia

11 comments:

  1. MACowa 217 rządzi :D uwielbiam!
    bardzo przyjemny zestaw pędzlaków masz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie! Zestaw do moich prywatnych celow w sam raz:)

      Delete
    2. większość posiadam i również kocham:) ale muszę przyznać że mój zestaw się zmniejszył z czasem do minimum :)

      Delete
  2. Chyba sie skusze na tego skunksa, moj stary niedosc ze gubil wlosy to jeszcze ostanio zaczal puszczac jakis kolor. Biale wloski zrobily sie bialo-czarne. Nie kupilam go jeszcze tylko ze wzgledu na cene...

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety w wiekszosci przypadkow za jakosc sie placi... ale ten pedzel wart jest swojej ceny.polecam!:)

      Delete
  3. Muszę się w końcu skusić na jakiś pędzelek Real Techniques! A MACzka 217 uwielbiam!

    ReplyDelete
  4. Faktycznie, lepiej jest przykrywać czymś pojemnik z pędzlami lub trzymać go w szafce, bo strasznie się kurzą :/ Mam kila tych pędzli, co Ty np. jajeczko z RT, kultową kuleczkę z Essence :) oraz kilka pędzli do makijażu oka z RT. Ze wszystkich jestem mega zadowolona. RT sa leciutkie, dzięki temu nie ciążą w podróży :) Zapraszam do mnie :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Real techniques sa najlepsze :) chetnie zajrze:)

      Delete
  5. A gdzie kupiłaś tą kopułę do pędzli? potrzebuję czegoś takiego, bo kurzą sie jak... Już myślalam, żeby kupić po prostu jakiś dzbanek szklany i odwrócić do góry dnem...

    ReplyDelete