Friday, 30 November 2012

Pyszny, szybki i zdrowy lunch

Hej kochani, lubicie szybkie, zdrowe i dobre jedzonko? Ja bardzo! Zwlaszcza z wloskim posmakiem... Dzisiaj pokaze Wam jak ja przygotowuje bruschette- jedno z moich ulubionych wloskich dan :)

Bedziemy potrzebowac:

dojrzale pomidory
1/4 cebuli
maslo czosnkowe ( ja swoje robie same mieszajac maslo z 2 zabkami drobno posiekanego, swiezego czosnku)
chleb typu bruschettina (opcjonalnie ciabatta)
swieza bazylia
sol, pieprz
ocet balsamiczny lub balsamiczny dressing salatkowy


Przygotowanie:

1. Cebule drobno siekamy. 


2. Pomidory rowniez drobno siekamy, przekladamy do miseczki z cebula. Przyprawiamy sola i piperzem do smaku.


3. Chleb opiekamy w tosterze nastepnie smarujemy wczesniej przygotowanym maslem czosnkowym.



4. Na chleb kladziemy posiekane pomidory i cebule. Polewamy niewielka iloscia octu balsamicznego (lub dressingu).



5. Na koniec calosc posypujemy drobno posiekana, swieza bazylia.



Mniaaammmm! :)
Mam nadzieje ze sprobujecie przygotowac to proste a jakze smaczne danie!
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

9 comments:

  1. mjami mjami wyglada smakowicie :]

    ReplyDelete
  2. ale pyszota! chyba sobie zrobię :D

    ReplyDelete
  3. Ulala. Juz jadlam kiedys takie grzanki. Uuuuuwielbiam. Tylko o jednym trzeba pamietac. Pomidory musza byc dobre bo z tych zimowych, sztucznie hodowanych to raczej nic nie bedzie. Sczesciara jestes bo masz cieplo i pomidory sa "smakowe", te ktore ja ostanio kupupuje nie berdzo sie nadaja do spozywania w duzych ilosciach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj pomidory tez sa do oitu ale ja mam swoj sposob - zawsze kupuje kilka jeszcze na lodydze i klade je w misce z bananami. Dojrzewaja w dwa dni i sa pyszne!
      Obawiam sie ze wszystkie warzywa i owice ostatnimi czasy smakuja tak samo- bezsmakowo.... Ja tesknie za smakiem pomidorow i truskawek z ogrodka mojej mamy :)

      Delete
    2. nie, nie, nie! Prosze nie wspominaj mi o truskawkach! Na sama mysl zalewam sie slina! Dobrej truskawki nie mialam w ustach jakies kilka lat. Wiem dobrze o czym mowisz;)

      Delete
  4. Uwielbiam takie kanapki.. Mniam :D

    ReplyDelete