Wednesday, 28 November 2012

Przygotowania do Swiat

Hej kochani, jak ida u Was przygotowania do Swiat? Ja musze Wam powiedziec ze zupelnie nie czuje klimatu i mimo ze wszedzie dookola swiateczne przygotowania az wra ja czuje sie jakby byl lipec a nie listopad. Swieta Bozego Narodzenia zdecydowanie kojarza mi sie z zimnem, sniegiem, cala rodzina razem, domem pachnacym wypiekami mamy i wspolna Wigilia. Natomiast w tym roku  bedzie: ja i maz, grill, plaza, upal, krewetki i inne owoce morza itp.....

Nie mniej jednak przygotowania do Swiat widze wszedzie dookola, to na przyklad centrum handlowe:




Pozdrawiam
Kasia

4 comments:

  1. Ja swiat nie lubie od kilku lat, bo spedzam je w pracy :/

    ReplyDelete
  2. Mnie do szału doprowadzają te wszystkie ozdoby w miastach, CH, reklamy prezentów. Coraz bardziej zanika idea Świat a w jej miejsce wchodzi czysty marketing :(. Co gorsza dzieciaki tym nasiąkają i jedyne z czym za 10 lat będą kojarzyły się Święta to: duże zakupy żywnościowe i wydanie ostatniego grosz na masę prezentów(przecież wstyd dać jeden i to nie za drogi).

    PS. Dziwne to musi być uczucie, ciepło a tu choinka, reniferki itp.

    ReplyDelete
  3. Uczucie jak z innego swiata, zwlaszcza dla kogos kto lubi zime, snieg i swieta:(

    ReplyDelete