Saturday, 17 November 2012

Liebster TAG

Witam kochani i z gory przepraszam za dosc dluga nieobecnosc ale ostatnio mam dosc sporo spraw na glowie i na blogowanie czasem nie starcza czasu... 

Tydzien temu zostalam otagowana przez Age z blogu Krotkie Westchnienia : 
 http://krotkie-westchnienia.blogspot.com.au/2012/11/tagowanko.html .Dziekuje!:)

 

Pytania Agi i moje odpowiedzi:

1. Dlaczego zalozylas bloga?

Na poczatku byl on jakby uzupelnieniem kanalu na You Tube ale poniewaz jestem bardziej "czytajaca" niz "ogladajaca" to dosc szybko blogosfera chwycila mnie za serce i w tej chwili nie wyobrazam sobie nie blogowac :)

2. W towarzystwie jakich ludzi czujesz sie dobrze, a od jakich starasz sie uciekac? 

Dobierajac sobie znajomych i przyjaciol unikam ludzi falszywych, narzekajacych, obwiniajacych innych za swoje niepowodzenia, ponurych, dwulicowych, idacych wiernie za tlumem jak owieczki na rzez, zamknietych na nowe doznania, pomysly.... Lista jest dluga i chyba powoduje to ze nie mam mnostwa przyjaciol i znajomych a grupke ludzi na ktorych zawsze moge liczyc. 
Uwielbiam przebywac z ludzmi ktorzy ciezko pracuja na swoj sukces, zycie, ktorzy probuja zyc po swojemu i w zgodzie ze soba, pogodnych, nienarzekajacych, inteligentnych i przede wszystkim dobrych :)

3. Nocny marek czy ranny skowronek?

Chyba raczej ranny skowronek chociaz staram sie nie byc ekstremalna zarowno we wczesnym wstawaniu jak i poznym chodzeniu spac:)

4. Idealny poranek:

Budze sie w objeciach mojego meza, mamy czas spokojnie wstac, napic sie prawdziwej, wloskiej kawy i zjesc przygotowane przeze mnie nalesniki z truskawkami i bita smietana. Nie jestem wymagajaca :D

5. Realistka czy marzycielka?

Twardo stapajaca po ziemi marzycielka:)) 

6. Kawa czy herbata?

Prawdziwa kawa i zielona herbata z brzoskwinia z ulubionego sklepu herbacianego T2 :)Lubie to i to...

7. Film lub ksiazka do ktorej ciagle wracasz i dlaczego wlasnie ten/ta?

Filmy ogladam tylko raz, wyjatkiem jest "Kevin sam w domu" ktory wciaz dostarcza mi mnostwo smiechu:) Ksiazki pochlaniam i tez rzadko wracam dwa razy do tej samej wyjatkiem jest poezja m.in Szymborskiej, Achmatowej, Baczynskiego ktora ogromnie mnie wzrusza.

8. Czy przejmujesz sie krytyka swojej osoby?

Tylko ta konstruktywna i tylko z ust najblizszych. Reszta nie ma dla mnie znaczenia.

9. Czy wierzysz w przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta?

Tak, jezeli obie strony sa w zwiazkach dlugoterminowych i partnerzy rowniez sie przyjaznia. 

10. Kobieta- autorytet. Kto ci imponuje?

Niewatpliwie moja mama ktora umiala stworzyc dom pachnacy swieza szarlotka, pelny ciepla i milosci; do ktorego zawsze chce sie wracac. 

11. Jakie jest twoje zyciowe motto?

Co cie nie zabije to cie wzmocni.
Zyj i pozwol zyc innym.


Taguje:
Aiife: http://aiife.blogspot.com.au/2012/09/dobre-bo-z-polski-dobre-bo-polskie.html
Subiektywna: http://subiektywna-ja.blogspot.com.au/2012/10/english-rose-od-essence.html
Catastrophe: http://catastrophe-cosmetics.blogspot.com.au/2012/09/owoc-granatu-czyli-szminka-hean-classic.html
Ale: http://aleetzya.blogspot.com.au/2012/11/make-up-mix.html
Katje: http://katja-martita.blogspot.com.au/2012/09/nowi-wosowi-naturalni-ulubienicy-lovea.html
Karoline: http://korneliowezapiski.blogspot.com.au/2012/11/mae-zamowienie-z-biochemii-urody.html
Cinnamone: http://cinnamonne85.blogspot.com.au/


Moje pytania do Was:
1. Gdybys mogla wybrac jakiekolwiek miejsce na ziemi, gdzie bylabys w tej chwili?
2. Zyjesz w marzeniach czy starasz sie je urzeczywistnic?
3. Co jest dla ciebie najwazniejsze w zyciu?
4. Czy masz jakies fobie?
5. Jakiego kosmetyku nie moze zabraknac w twojej kosmetyczce?
6. Makijaz neutralny czy kolorowy? Dlaczego?
7. Gdybys mogla uzywac produkty kosmetyczne tylko jednej firmy do konca zycia ktora bylaby to firma i dlaczego?
8. Ksiazka czy film?
9. Co najbardziej denerwuje cie u ludzi?
10. Wygralas w totka 1 milion dolarow. Co robisz w tej chwili?
11. Widzisz siebie w przyszlosci jako buisnesswoman czy niepracujaca mame?

Mam nadzieje ze TAG sie wam spodobal.
Buziaki
Kasia

2 comments:

  1. Kasiu widac,ze fajna z Ciebie osobka:)Ja tez lubie takie podejscie do zycia.

    ReplyDelete
  2. Kasiu, dopiero teraz zauważyłam, że mnie otagowałaś! Bardzo Ci dziękuję i z chęcią odpowiem! :)

    ReplyDelete