Saturday, 24 November 2012

Denko- Listopad 2012

Zapraszam na zdenkowanych w tym i poprzednim miesiacu. Sa to produkty zarowno do pielegnacji jak i makijazu.Jak zwykle podzielilam je na grupy: cialo, wlosy, makijaz, inne:)



Cialo:
1. Rexona Delicious antyperspirant- dobrze chroni i ladnie pachnie. 
2. Lush- The Olive Branch- dobry produkt chociaz nieco gorszy od innych produktow Lusha. Nie wiem czy kupie ponownie bo zapach nie rzucil mnie na kolana. 


Wlosy:
1. Szampon organic care o ktorym mowilam i pisalam juz wiele- swietny szampon z grona tych naturalnych, dobrze sie pieni i oczyszcza wlosy, ladnie pachnie, lagodzi.... uwielbiam!
2. L'Oreal Elnett lakier do wlosow- cudo! mowilam o nim w tym filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=N7Y-321qD74 

Makijaz:
1. Dior Maximazer do rzes czyli serum pielegnujace rzesy- swego czasu uzywalam go namietnie teraz kiedy uzywam tuszu They Real Benefita nie musze bo moje rzesy wygladaja swietnie:)
2. Dior Diorshow Iconic tusz do rzes- moj ulubieniec wsrod tuszy chociaz w tej chwili gdybym miala wybrac tylko jeden tusz na zawsze bylby to juz wspomniany wczesnije they real firmy Benefit
3. Shiseido Perfect Refining foundation- bardzo dobry produkt, jest o nim osobny filmik na moim kanale. 


Inne:
1. Tea Tree Oil TBS- swietny miejscowy produkt na wypryski. Dziala antybakteryjnie i wysusza.
2. Cutex Nourishing Zmywacz do paznokci- widac go chyba w kazdym denku:)) uwielbiam!
3. Carmex- kultowy juz balsam do ust ktory swietnie chlodzi, nawilza i odzywia usta. Bardzo lubie go stosowac na noc. 

To juz wszyscy zdenkowani! A wam udalo sie zuzyc duzo produktpw w tym miesiacu?

Buzki
Kasia


2 comments:

  1. a ja uwielbiam Olive Branch! i pachnie dla mnie cudnie :) za to za tym Diorkowym tuszem moje rzęsy mocno nie przepadały ;)

    ReplyDelete
  2. Ja rownież uwielbiam Olive BRanch ;)

    ReplyDelete