Thursday, 4 October 2012

Zakupy Mac & Ilamasqua DUZO ZDJEC

Pora na obiecany ostatnio post z zawartoscia torebki Mac :) Nie jest tego duzo. Do Maca wybralam sie glownie poogladac z bliska najnowsza kolekcje Marylin Monroe. Szczegolnie zainteresowana bylam szminkami. Marzyly mi sie orginalne czerwienie i mialam nadzieje ze sie nie zawiode.
 
Tak wiec, co kupilam?

 
 
Skusilam sie na jedna ze szminek, szczerze mowiac bylam troche zawiedziona spodziewalam sie czegos bardziej orginalnego.
 
 
 
 
 
Musialam tez zaopatrzyc sie w ciemniejszy korektor Studio Finish. Idealnym kolorem bylby NC25 ktorego Mac niestety nie ma w ofercie :( nie pozostaje mi nic innego jak mieszac NC20 i NC30.
 
 
Na stiosku Ilamasqua skusilam sie na 2 przecenione rzeczy- pigment i rozswietlacz.
 
 
 
 
 
 
 
Jestem zadowolona z zakupow.
A wy skusicie sie na cos z nowej kolekcji Maca? Mieliscie okazje zobaczyc ja "na zywo" ?
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

13 comments:

  1. Szminka przepiękna :) A kiedy będą wyniki konkursu?

    ReplyDelete
  2. Szminka , prześliczna.Właśnie takowej poszukuję , jednak jeszcze nie trafiłam na tą jedyną.

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli szukasz czerwieni to polecam obejrzenie tej kolekcji z bliska:)

      Delete
  3. ja już się na coś skusiłam :D hyhy
    jutro pokażę :)

    ReplyDelete
  4. Chyba jako jedyna w blogosferze nie lubie kosmetykow MAC-a, mam tylko jedna pomadke ich firmy i kupilam kiedys roz, po ktorym dostalam malych ropnych krostek i sprzedalam go za pol ceny kolezance bo zgubilam rachunek. Raz, dawno temu tez skusilam sie na podklad, ktory byl jak maska ciezki. Teraz boje sie tam cokowliek kupowac, ale powiem Ci, ze ta szminka wyglada bardzo kuszaco. Niestety slyszalam, ze tego typu kolory podkreslaja "zolc" zebow, a szkoda bo bardzo bym chciala cos takiego miec w swojej kolekcji, ale bialego perlistego usmiechu to ja raczej nie mam. Niestety.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, jezeli chodzi o maca to ja wybieram produkty ktore sie u mnie sprawdzily tez wiel ich produktow nie lubie :) jesli chodzi o podkreslanie zolci zebow to mozesz taak dobrackolor ze efekt bedzie odwrotny i zeby beda sie wydawaly bielsze:)

      Delete
    2. No tak, ale mnie sie podoba wlasnie ten kolor :), a do twarzy mi w nim nie bedzie. Bylam, obmacalam cala kolekcje i jedyne co mi sie spodobalo to rozswietlacz! Cuuuudo! Pomadka ta jasniejsza tez calkiem fajna, jednak nie skusilam sie.

      Delete
  5. Kochan MM i czekałam na ta kolekcje i powiem szczerze ze nic mnie nie urzeklo i nic nie zakupilam ale jak wrócę do ie to może coś mi się jeszcze spodoba, na razie kupuje inglota jakie polecasz cienie?

    ReplyDelete
  6. Kochana ja mam paletke 10 narazie a w niej: 353 matte, 354 matte, AMC shine30, 467Ds, 463Ds, 397 peral, AMC shine 34. 402Pearl, 460DS, 465DS. Mam nadzieje ze to pomoze. Powiedz mi, wiesz moze czy w PL dalej mozna kupic paletke na okrgle wklady?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Można, ale moim zdaniem się nie opłaca wkłady kosztują 10 zł a kwadratowe 12 u mnie w Irlandii okrągłe wycofują ()

      Delete
  7. Przyjemne zakupy :) Szminke z checia bym podkradła :)
    Zapraszam do komentowania :)

    ReplyDelete