Sunday, 7 October 2012

WYNIKI KONKURSU!!!

Kochani, wreeeszcie nadszedl ten dzien...:) Przepraszam ze musieliscie troszke poczekac na wyniki ale wiadomo, oprocz blogowania mam inne sprawy na glowie:D
 
Nikogo nie zaskocze piszac ze wybor byl napraaaawdeeee trudny...
Zastanawialam sie dlugo ktory komentarz powinien wygrac. Koniec koncow postanowilam wybrac ten ktory w jakis sposob zapadl mi w pamieci i przy czytaniu ktorego sie usmialam:)
 
Najchetniej nagrodzilabym wszystkich ale wiadomo, to jak wygram w totka:)
 
Ok, bez przedluzania.... Oglaszam wszem i wobec ze konkurs wygrywa............
 
......................
 
Obserwuję^^
Świetne rozdanie i te nagrody (ach och eh!):D

- Czym dla Ciebie jest makijaż?
Makijaż jest dla mnie odpicowaniem mojej buzi i wydobyciem z niej głęboko ukrytego naturalnego piękna oraz zatuszowaniem kilku urodowych mankamentów. Robię to codziennie gdy muszę udać się w teren, po to by nie wywoływać masowej paniki wśród społeczeństwa i nie spłoszyć osobników płci przeciwnej (dzięki temu czasem nawet ktoś zagada). Biorąc też pod uwagę moją artystyczną duszę uwielbiam poszaleć z gamą kolorów, gdy wybieram się na jakąś grubszą bibkę. Tak więc podsumowując makijaż na co dzień pomaga mi podkreślić moją urodę i zaszaleć gdy mam ku temu okazję:)

- Dlaczego to wlaśnie Tobie należy się wygrana?
Bardzo chciałabym wygrać, gdyż ten pędzel z ecotools i Tusz do rzes Maybelline Colossal Volume Express łażą za mną już od dłuższego czasu, aż nabrałam niezdrowego nawyku oglądania się przez lewe ramię. Postanowiłam więc położyć temu kres i wziąć udział w powyższym rozdaniu licząc na fart, tudzież troszkę więcej szczęścia niż zwykle. Z chęcią zaadoptuję te wszystkie piękne kosmetyki:)
Pozdrawiam cieplutko:*
 
 
Nagroda pocieszenia wedruje do......
...............
 
Makijaż jest dla mnie przede wszystkim sztuką. Paleta barw, jaką możemy wykorzystać w makijażu oka jest równie ogromna, jak paleta zawodowego artysty, zajmującego się malarstwem. To cudowne, że każda z nas może stworzyć przepiękną kompozycję upiększającą na swojej twarzy.
Mimo, że mam 20 lat to wcześniej nie interesowałam się makijażami. Czasami nakładałam tylko lekki podkład. Aż do tych wakacji... To właśnie w lipcu miałam trochę więcej wolnego czasu i zaczęłam oglądać filmiki na YouTube. Tak mnie to wciągnęło, że zaczęłam sama robić makijaże. Niestety nie posiadam żadnych profesjonalnych kosmetyków, ani pędzli, ale wychodziło mi nieźle. Moja wewnętrzna metamorfoza w końcu została połączona również z zewnętrzną, ponieważ udało mi się zaakceptować samą siebie, swój wygląd. Byłam u fryzjera- nowa fryzurka, kilka nowości w szafie i z brzydkiego kaczątka zaczyna się robić piękny łabędź. Ale dopiero zaczyna...
Te kosmetyki pomogłyby mi z pewnością ukończyć metamorfozę. Gdybym je wygrała z pewnością cieszyłabym się jak dziecko. Sąsiedzi w akademiku przybyliby z pomocą, bo myśleliby, że po raz kolejny spadłam z drabinki, co w ostatnim tygodniu zdarzyło mi się 2 razy, wieszając obrazki. Poza tym byłaby to piękna nagroda, za to, że zaczynam ciężki rok akademicki, a na jego rozpoczęcie niespodzianka by się przydała.
:)
 
Poniewaz wybor byl naprawde trudny tym razem postanowilam nagrodzic nagroda niespodzinka  dodatkowo jeszcze te osoby:
 
SzynatThe 
(dziekuje za szczery komentarz, od serca)
 
oraz
 
Lukasz Kowalski
(jedyny rodzyn w tym towarzystwie. swoja droga chcialabym zobaczyc ten makijaz... :))
 
Prosze wszystkich o uszanowanie mojego wyboru.
Gratuluje zwyciezcom a reszte zachecam do brania udzialu w przyszlych konkursach i rozdaniach ktorych na moim blogu napewno nie zabraknie:)
 
 
Zwyciezcow prosze o kontakt mailowy:
 
 
Pozdrawiam serdecznie
Buzki
Kasia
 
 

7 comments:

  1. Aaaaaaaaaa 1 raz coś wygrałam!!!!:D:D:D Dziekuję!!!:*:*

    ReplyDelete
  2. Kasiu super konkurs i cudowne nagrody-to sie nazywa hojność!pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  3. Witaj Kochana! Mam prośbe czy możesz dać znać czy mój e-mail do Ciebie dotarł? bo nie jestem pewna bo nie dostałam żadnego potwierdzenia. Będe wdzięczna za odzew. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete