Tuesday, 30 October 2012

TAG- Moje blogowe sekrety (uuuuuu ;))

Ok, dzisiaj TAG. Zostalam ekhm, otagowana ze tak powiem (chociaz tak naprawde to sama sie otagowalam i po tym patetycznym wyznaniu zlitowala sie nade mna Aga... hehe), przez wspomniana juz Agnieszke z bloga Krotkie Westchnienia: http://krotkie-westchnienia.blogspot.com.au/2012/10/moje-blogowe-sekrety-tag.html

TAG: Moje blogowe sekrety

ZASADY:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na tag.
2. Napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady z zabsady.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.


Ok, to zaczynamy:
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak czesto publikujesz posty:

Blog prowadze od lutego tego roku, czyli stosunkowo niedlugo. Mysle ze nie bede orginalna jesli powiem ze posty publikuje tak czesto jak tylko czas mi na to pozwala. Oczywiscie mam momenty zniechecenia kiedy to posty pojawiaja sie rzadziej jak i tez momenty kiedy posty pisze hurtowo i pojawiaja sie codziennie:)

2. Ile razy dziennie zagladasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejnosci:

Hmm, na bloga zagladam codziennie ale w pierwszej kolejnosci sprawdzam maila. To juz ,mozna powiedziec, stalo sie mala obsesja bo na maila wchodze kilka razy dziennie! hehe

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedza ze prowadzisz bloga?

Tak, moja najblizsza rodzina i przyjaciele wiedza ze prowadze bloga. Czesc znajomych znalazla mnie przypadkowo :)

4. Posty jakiego typu interesuja Cie najbardziej u innych blogerek?

Baardzo lubie zakupy i stroje dnia. Generalnie lubie ogladac zdjecia hehe:) Sa jednak blogi na ktore zawsze wchodze jak tylko pojawia sie nowy post nie zwazajac o czym jest:)

5. Czy zazdroscisz czasem blogerkom?

Nie sadze, nie jestem typem zazdrosnika. Wiem ile pracy trzeba wlozyc zeby blog mial spora ilosc subskrybentow itd. wiec wiem ze jesli jakis blog jest popularny to osoba go prowadzaca wlozyla w 
to sporo pracy i wysilku.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie! I uwazam to za kompletna glupote! no, chyba ze ktos zarabia miliony na prowadzeniu bloga i musi sprostac tysiacom subskrybentow..

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Tak... Niestety... hehe Nie wiem czy powinnam winic tylko blogi urodowe bo w zasadzie w pierwszej kolejnosci przyczynil sie do tego You Tube dopiero poznije blogi. Czesto podgladne u innych blogerek jakis produkt i kiedy widze ze dobrze dziala mam na niego ochote i w rezultacie predzej czy pozniej go kupuje...

8. Co blogowanie zmienilo w Twoim zyciu?

Przede wszystkim popchnelo mnie do spelnienia jednego z moich najwiekszych marzen- zrobienia profesjonalnego kursu Make Up Artistry. Poza tym mysle ze blogosfera to takie specjalne miejsce dla wszystkich zakupoholiczek i kosmetykomaniakow:)

9. Skad czerpiesz pomysly na nowe posty?

Z zycia:))

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć? 

Narazie nie, chwilowo mam kryzys w prowadzeniu swojego kanalu...  
Jesli chodzi o bloga to sprawia mi on mnostwo przyjemnosci!

Dodatkowe pytanie: Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Nic. Sprawa jest prosta: na blogosferze jest mnooostwo wszelakich blogow. Jesli cos mnie denerwuje to nie subskrybuje i juz! Mylse ze gdyby wszyscy tak postepowali to zycie blogerek byloby o wiele prostsze!

Taguje wszystkich ktorzy maja ochote sie uzewnetrznic oraz:
 Marti z bloga Beauty & Mac:)
Age z bloga Agi's Boutique
Anie z bloga Aiife

Pozdrawiam
Buzka
Kasia




5 comments:

  1. To musi byc fajne uczucie byc odnalezionym przez znajomych przypadkowo... Hmmm, jak doczytalas sie mojego imienia??? Dobra jestes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zdecydowanie:). Co do imienia to mam, ekhm swoje SPOSOBY hehe :D

      Delete
  2. Witaj Kasiu, napisałam do Ciebie e-mail ale nie jestem pewna czy go odczytasz dlatego też tutaj postanowiłam napisać. Dziś dostarła do mnie od Ciebie nagroda dodatkowa z konkursu. Bardzo się cieszę i ogromnie dziękuję a zwłaszcza za tą cudowną karteczkę dołączoną i piękną sentencję, którą się kończy. Ale się cieszę :)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosze:) mail dotarl, wlasnie odpisalam. Pozdrawiam

      Delete
  3. dzięki za otagowanie :) właśnie zbieram się do zrobienia tego postu :)

    ReplyDelete