Saturday, 27 October 2012

Ostatnie zakupy

Witam, mam nadzieje ze tydzien minal Wam dobrze i na weekend zaplanowaliscie cos specjalnego:)
Dzisiaj chce Wam pokazac ostatnie lupy:) Znow wybralam sie do Mecca Cosmetica ktora w tym tygodniu miala specjalna promocje i kazdy kto wydal powyzej 65$ otrzymal upominek.
 
 
 
 
Ja udalam sie tam po 2 rzeczy- chcialam kupic baze pod makijaz oraz podklad ktorego probka mnie baaardzo pozytywnie zaskoczyla- Nars Sheer Glow Foundation. I udalo sie!! Tym razem poskromilam moj zakupoholizm i wyszlam ze sklepu tylko z tymi dwoma produktami i upominkiem:)
 
 
 Jak widzicie jesli chodzi o baze to zdecydowalam sie na Smashbox Photo Finish Light czyli lzejsza wersje ich tradycyjnej bazy Photot Finish. Tak, tak, wiem jest napakowana tym i tamtym ale mimo to zdecydowalam sie ja wyprobowac. Zalezalo mi przede wszystkim na wygladzeniu i przedluzeniu trwalosci podkladu.
 
Podklad wzielam w tym samym odcieniu w ktorym mialam probke:
 
 
 
 A tutaj juz upominek w ktorego sklad wchodza:
 
Probka korektora Bare Minerals Stroke of Light- pojemnosc 0.5 ml
 
Probka kremu pod oczy Origins- 5ml
 
Dosc duza probka kremu nawilzajacego od Mario Badescu o pojemnosci 29 ml
 
Probka bazy pod podklad Nars ktora posiadam w pelnowymiarowym opakowaniu.
 
 
Calkiem nizle moim zdaniem.
 
Recenzja podkladu tez bedzie niedlugo...
 
Pozdrawiam
Kasia

3 comments:

  1. Super zakupki. A i prezenciory niczego sobie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, ba! a jakies moje zakupki byly nie super? hehe radar na promocje dziala.. :)

      Delete
  2. Widzę że próbeczki całkiem duże :)

    ReplyDelete