Friday, 19 October 2012

NOTD- Essie Lollipop

Witam:) Dzisiaj chce Wam pokazac jeden z moich najnowszych, okazyjnych lakierow Essie. Okazja naprawde byla swietna i tylko to mam na swoje wytlumaczenie ze moje pudeleczko miesci lakiery juz tylko jeden na drugim. ehhh... a obiecalam sobie ze nie wyjde poza nie. Anyway, lakiery kupilam za 6$ kazdy co jest nie lada gratka bo normalna cena w Myerze lub DJ wynosi okolo 19$.

Dzisiaj prezentuje pierwszy z nich, Essie Lollipop. Jest to klasyczna, lekko malinowa czerwien. Dwie warstwy kryja paznokiec calkowicie. O wytrzymalosci sie nie wypowiadam bo u mnie generalnie zaden lakier nie wytrzymuje dluzej niz 3 dni- albo go wczesniej zmywam albo schodzi platami albo odpryskuje. Tak juz mam...

A tak wyglada Lizak :)):



 
Podoba sie Wam?
Ja bardzo lubie czerwienie.
 
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

2 comments:

  1. Ten lakier chodzi za mna juz jakis czas...jest to nieuchronne...musze go miec!

    ReplyDelete