Monday, 8 October 2012

Kilka zdjec z weekendu...

Witam kochani, mam nadzieje ze wasz weekend byl rownie dobry jak moj:) Naladowalam baterie i poniedzialek wcale nie byl taki straszny...
W sobote wybralismy sie na impreze do znajomych, tematem przewodnim byly lata 20 ste. Uwielbiam takie imprezy! To swietna wymowka zeby zrobic sobie prawie teatralny makijaz i ciuchy nie z tej ziemi:)
 
Mam dla was kilka zdjec mojego makijazu (czarno biale zeby wpasowac sie w epoke:)):
 
 
 
 
Robilam makijaz kilku dziewczynom ale pokazac ich nie moge bez zgody wiec pozostaja moje:)
 
Mam nadzieje ze wasz poniedzialek byl rownie dobry:)
Pozdrawiam
Kasia
 
 
 

10 comments:

  1. śliczne zdjęcia!! Super makijaż!

    ReplyDelete
  2. ale masz rzęsidła!!!!!

    też chce takie wychodować!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe rzesidla kochana czesciowo doklejane- polowki w zewnetrznym kaciku;)
      Napewno zagladne!

      Delete
  3. Ciekawy mix :) Śliczna jestes :D

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Dziekuje, dobre swiatlo bylo, pod latarnia stalam prawie ze;)

      Delete
  5. Moja droga oczy w tych zdjeciach to chyba punkt główny:). Piękne oczyska, ja myślalam do tej pory, że mam wielkie oczy ale Twoje powalają :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczy w moim makijazu zwykle graja pierwsza role:) dziekuje:)

      Delete