Thursday, 11 October 2012

Denko wrzesien/pazdziernik 2012

Witam, dzisiaj chce Wam pokazac produkty ktore udalo mi sie wykonczyc w ostatnim czasie:)
Mialam duze zapasy pielegnacyjne i staram sie to teraz powykanczac. Jak wiadomo kosmetyki do pielegnacji wykanczaja sie znacznie szybciej niz te do makijazu wiec bedzie ich duzo wiecej.
 
Oto wszyscy zdenkowani:
 
 
Na pierwszy ogien pojda produkty do wlosow:
 
 
1. Odzywka American Cream Lush, pisalam o niej i mowilam juz wieeeeel razy. Moja najlepsza, chociaz ostatnia zdradzilam ja... Szczegoly wkrotce :)
2. Szampon Lush Rehab: bardzo fajny szampon stymulujacy wzrost wlosow i odnowe skory glowy. Pewnie jeszcze kiedys kupie go ponownie.
3. Dabur Vatika olej do wlosow. Baardzo wydajny produkt o swietnym dzialaniu na wlosy i skore glowy. Teraz uzywam wlasnej mieszanki olejow ale napewno kiedys do tej wroce.
 
Teraz pora na produkty do pielegnacji twarzy:
 
 
1. Bioderma plyn micelarny: najlepszy:)
2. Dior Instant make up remover. Receznja tutaj
 
Pielegnacja ciala:
 
 
1. Krem do rak Soap&Glory hand food: uwielbiam go za zapach- pachnie identycznie jak perfumy Miss Dior Cherie. Cudne! Oprocz tego szybko sie wchlania i jest wydajny. Napweno kiedys go kupie.
2. Lactacyd plyn do higieny intymnej- bardzo go lubie za dzialanie choc nie jest zbyt wydajny.
3&4 Nivea Invisible black and white i Garnier Invisible minerals: dezodoranty jak dezodoranty. Spelniaja swoje zadanie.
5. Maslo kakaowe Ziaja- swietne, uzywam od lat i jeszcze mi sie nie znudzilo!
6. Lush bomba do kapieli- bardzo fajna chociaz dosc droga- okolo 6$ za jedna.
 
Makijaz:
 
 
Helena Rubinstein mascara- wszyscy baardzo ja polecaja a ja... ? jest dobra ale znam lepsze.
 
Paznokcie:
 
Essie Protein base coat: ulubiona baza pod lakier. Utwardza paznokcie i lakier dlugo sie utrzymuje. Napewno kupie kolejna.
 
To by bylo na tyle, wszystkie produkty. A Wam duzo udalo sie zuzyc w ostatnim czasie?
 
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

9 comments:

  1. Bardzo bym chciala sprobowac tej bazy z Essie, ale nigdzie nie moge jej znalezc. Juz kiedys o niej slyszalam. Na pewno sprobuje kiedys American Cream i ciesze sie bardzo, ze ktos w koncu napisal ze ta maskara HR wcale nie jest taka dobra bo dzieki temu przestalam o niej marzyc! Moim zdaniem jest za droga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja swoja kupilam na Ebayu i tam tez w sumie jest najtansza:) ta mascara jest dla wielu dzieczyn kultowa, a ja naprawde nie zauwazylam oszalamiajacego efektu na swoich (i tak dosc dlugich i gestych) rzesach...

      Delete
  2. sporo tego :) Bidermę też bardzo lubię :) a AMerican Cream uwielbiałam głównie za zapach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bioderma rzadzi! hehe:) zapach american cream jest cudowny...:)

      Delete
  3. Całkiem pokaźni denkowcy ! Tez uzywam tego masła z Ziaji i jest ono świetne ! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki! tak, za ta cene i dzialanie nie znalazlam niczegio lepszego:)

      Delete
  4. Biodrma i Vatika to coś co lubie :). Mam pytanie, jaki tusz jest dobry? Ostatnio kupiłam High Impact Mascara z Clinique i niestety bubel jak nie wiem:\

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm, nie wiem, ciezko powiedziec mysle ze to zalezy do tego jakie masz rzesy i jaki efekt chcesz uzyskac... ja bardzo lubie they real z benefitu ostatnio. A high ipmact uzywalam dosc dlugo dopoki czegos nie pozmieniali w formule i "sie zepsula"...

      Delete
  5. Czesc Kasiu...mam pytanko...czy to opakowanie American Cream to to samo opakowanie, ktore ostatnio kupilas. Chcialabym wiedziec czy jest wydajna czy nie bardzo.

    ReplyDelete