Saturday, 15 September 2012

Zakupy Lush i Inglot

Taaaak, znow zakupy... :))
W wolnej chwili wybralam sie do Lusha uzupelnic zapasy bo moi Lushowi ulubiency powoli sie zuzyly. Przy okazji wpadlam tez do Inglota zerknac na roze- wiecie ze mam jeden, nr 47 i uzywalam tylko jego przez ostatni miesiac, dzien w dzien co dla mnie jest nie lada wyczynem :) I chcialam zobaczyc jakie inne fajne kolorki maja w kolekcji.
 
Ale po kolei, najpierw Lush.
 
 
 
 
 
 
 
zaopatrzylam sie w kolejna butle odzywki American Cream ktora uwieeelbiam!!! To chyba moja 3 lub 4 butla :)Oprocz tego kupilam tez swoje ulubione mydlo wszech czasow Sexy Peel ktore pachnie prawdziwymi cytrynami, wiecie, tak ze slinianki zaczynaja pracowac pod prysznicem heheh :D
Postanowilam tez sprobowal zelu pod prysznic Olive Branch i kilku bomb do kapieli. Ostatnia, waniliowa dostalam gratis:)))
Uwielbiam Lusha,m czegokolwiek nie mialam z tej firmy wszystko sie u mnie sprawdzilo i wszystko moglabym zakupic ponownie.
 
W Inlgocie kupilam kilka drobiazgow:
 
 
 
 
 
I znalazlam kolejny roz w ktorym sie zakochalam, nr20 :) Cudo!!
 
Wy macie jakies ulubione roze z Inglota?? Dajcie znac to nastepnym razem zerkne w sklepie.... :)
Pozdrawiam
Kasia

11 comments:

  1. hahaa ja za 2 tygodnie do Polski lece wiec na razie mnie nic nie kusi:D albo inaczej omijam sklepy, ale nie moge sie doczekac Inglota w Polsce i tych pieknych rozy:) ehhh rozmazylam sie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wieeem, zazdroszcze ci tezbym chetnie pobuszowala w polskim inglocie :)

      Delete
  2. Piękny ten róż. A American Cream zazdroszczę... :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam american cream zapach ma nieziemski lecz kupilam 250 ml a nie 500ml czego bardzo zaluje.fajne zakupy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  4. Ależ smakowite zakupy. Super kule, a róż ma przeuroczy kolorek.

    ReplyDelete
  5. Fajne zakupy. Koniecznie daj znac jak sprawdzil sie INGLOT Nail Whitener. Teraz nakrecilas mnie na kolejne zakupy w LUSH'u. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe no coz ja obok Lusha przejsc obojetnie nie moge... :))

      Delete
  6. Ale ten róż ma piękny kolor! Chcę go! :D

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Oddaj mi Lusha i błyszczyk z Inglota ! :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    ReplyDelete