Tuesday, 4 September 2012

Pedzle Real Techniques

Dzisiejszy post jest dosc spozniony, chcialam go napisac duzo wczesniej ale jakos tak ciagle mi bylo nie po drodze. Ale today is the day jak to mowia:))
Mowa o oslawionych juz pedzlach Real Technique. Ja zamowilam je z iherb.com poniewaz tam maja najtaniej. Poniewaz bylo to moje pierwsze zamowienie dodatkowo dostalam 5$ znizki i calosc zaplacilam okolo 40$. Co kupilam?



Od lewej: expert face brush, core collection i blush brush. Calkiem sporo ale chcialam je przetestowac po wielu pozytywnych opiniach jakie slyszalam i wyczytalam. 





Jak narazie nie mialam czasu wszystkich przetestowac bo ostatnio moj makijaz jest baaardzo minimalny. Mialam pierwsze podejscie do buffing brush( probowalam nakladac podklad w plynie) i zdecydowanie nie umywa sie nawet do stippling brush z RT...  Pedzlem z ktorym sie polubilam to blush brush ktory bardzo dobrze pracuje z bardzo napigmentowanymi produktami. 

Kochani, to wszystko co moge powiedziec na ich temat narazie, mozecie sie jednak spodziewac recenzji kiedy juz przetestuje wszystkie cudenka:) 
A wy korzystacie z pedzli od Sam? Jesli tak to macie swoich ulubiencow? 
Pozdrawiam serdecznie
Kasia
Xxx

9 comments:

  1. ładny zbiorek :) ja właśnie kupiłam tego blush brush dla koleżanki, która niedawno kupiła mega napigmentowany róż :) mam nadzieję, że dzięki niemu krzywdy sobie dziewczyna nie zrobi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten pedzel napewno jej pomoze:) marti, jak juz placic za przesylke to raz a porzadnie hehe :)) to z czystej oszczednosci ( kobieca logika) hehe

      Delete
  2. oj tez chetnie bym sie z nimi zaprzyjaznila, szczegolnie z tym do rozu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana polecam ci ta strone maja wszystkie pedzle i dosc tanio. :)

      Delete
  3. Kasienka ja lubie buffing brush do nakladania laguny:) do podkladu rowniez sie u mnie nie sprawdzil a z takim zamiarem chcialam go uzywac:P daj znac jak ci sie bedzie sprawowac expert face brush, moze dolaczy do mojej kolekcji:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm do bronzera wydaje mis ie za maly... Nie wiem, sprobuje :)) jak nie to znajde do niego jakies zastosowanie napewno!!

      Delete
  4. kupilam je kilka miesiecy temu i jak narazie tylko ich uzywam i jestem mega zadowolona.brakuje mi tych najnowszych(expert face brush)moze sie na niego skusze.milego testowania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam szczerze ze expert face brush jeszcze nie sprobowalam, ale postaram sie jutro nalozyc nim podklad... :))

      Delete
  5. Bardzo fajny zestaw - przydatny kazdy pedzel :)
    Zapraszam do siebie - Klaudia :)

    ReplyDelete