Thursday, 20 September 2012

OPI Germany Collection vol. I

Witam kochani i zapraszam na zdjecia pazurkow z moim najnowszym lakierem OPI z kolekcji Germany:
 
Zanim przejdziecie do ogladania zdjec chce napisac ze zdecydowanie nie oddaja one pelnego uroku tego kameleona:)
 
 
 
  Tutaj zdjecie w swietle dziennym:
 
 
 Oraz kilka w sloncu:
 
 
 
Lakier jest przepiekny! Kolor ciezki do okreslenia, typowy kameleon ktory ma w sobie pigmenty czerwone, miedziane, fioletowe... Jesli macie okazje to polecam zapoznanie sie z nim "na zywo".
 
Pozdrawiam
Buzki
Kasia

8 comments:

  1. piekny! choć ja za ciemnymi kolorami nie przepadam, to coś w sobie ma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja generalnie tez nie ale ten mi sie wyjatkowo spodobal:)

      Delete
  2. śliczny kolor, idealny na nadchodzącą jesień:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie akurat wiosna co wcale nie przeszkadza na noszenie tego cudenka :))

      Delete
  3. Nie przepadam za ciemnym kolorem na paznokciu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja generalnie tez nie aleten ma cos w sobie:)

      Delete
  4. Bardzo kobiecy kolorek, kojarzy mi się z czerwonym winem i rubinami.

    ReplyDelete