Monday, 10 September 2012

Olejowanie wlosow

Olejowanie jest ostatnio bardzo modne i na czasie i o tym sposobie pielegnacji ciala, twarzy czy wlosow napewno moglyscie przeczytac juz niejeden post. Jesli o mnie chodzi ja w ten sposob pielegńuje wlosy. Czym i jak je "olejuje"? 

Przede wszystkim czym:


Od dluzszego czasu uzywam 3 produktow: 
- Dabur Vatika to mysle wszystkim wlosomaniaczkom znany olej ktory jest mieszanka oleju kokosowego z henna, amla i cytryna. To tego produktu mam sentyment gdyz byl on pierwszym produktem tego typu jaki kupilam, prekomendacji nissiax83.  Na poczatku stosowalam go samego. 
- macadamia olej mam to szczescie ze mieszkam w kraju gdzie produkuje sie ten olej i mozna go kupic w zwyklym sklepie spozywczym posrod oliwy z oliwek i innych olejkow. Zachwalany za swoje mozliwosci pielegnacyjne i odzywcze nie tylko do wlosow. Jest. Naturalnym filtrem przeciwslonecznym:) cala butla kosztowala mnie 8$
- olejek z avokado z dodatkiem olejku z limonki- ten olej tez kupialm  w zwyklym sklepie spozywczym. Swietnie odzywia, pielegnuje i rowniez jest naturalnym filtrem przeciwslonecznym. 

Jak czesto i w jaki sposob pielegnuje wlosy olejami? 
Ja swoje wlosy myje dwa razyw tygodniu, czesciej nie potrzebuje bo moje wlosy raczej sie nie tluszcza. Oleje nakladam przed umyciem wlosow. Mieszam wszystkie trzy, mniej wiecej po lyzce stolowej kazdego i nakladam na suche wlosy na okolo 2-3 godziny. W czasie kiedy moje klaczki korzystaja z dobroczynnych wlasciwosci olejow ja gotuje, sprzatam i robie rozne inne rzeczy:)  pozniej spukuje olej, myje dwa razy i nakladam odzywke. 

Jak dlugo uzywam olejow do pielegnacji? Co oleje daja miim wlosom? Czy zauwazylam zmiany w generalnej kondycji wlosow? 
Tego sposobu pielegnacji uzywam od okolo 10 miesiecy. W ciagu tego czasu u fryzjera bylam dwa razy podcinac koncowki ( staram sie to robic regularnie). Kolezanki w pracy nie mogly nadziwic sie miekkosci i lekkosci moich wlosow po kazdym myciu. Ja tez zauwazam ze sa bardzo lekkie, niesamowicie miekkie, zdrowe, niesamowicie sie blyszcza ( pomimo ze uzywam produktow naturalnych) , koncowki nie sa rozdwojone.... Benefitow jest naprawde sporo. Ja juz wiem ze ten element pielegnacji wlosowbede stosowala do konca zycia. :)) 

Jesli jeszcze nie "olejujecie" wlosow to zachecam was serdeczniedo sprobowania, mam nadzieje ze skorzystacie! 

Pozdrawiam serdecznie. 
Kasia


4 comments:

  1. u mnie najbardziej sprawdza sie kokosowy ja uzywalam z firmy Parachute:) ps w czym robilas szablon i naglowek na bloga:>?

    ReplyDelete
  2. kochana mi catastrophe robila:D ja sie na tych rzeczach kompleeeeetnie nie znam niestety :)

    ReplyDelete
  3. Macadamia...kusisz kusisz...
    chyba muszę się porozglądać:)

    ja nie znoszę oleju amla - ale działa
    uwielbiam - ze słodkich migdałów
    pałam miłością nieskończoną - olej z kaktusa

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Ja o włosy bardzo dbam :) Bynajmniej sie staram :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    ReplyDelete