Friday, 14 September 2012

Od czego zaczac? Podstawy makijazu. Wygraj wszystko czego potrzebujesz!!!

Tak, kochani to znowu ten czas kiedy postanowilam Wam zrobic prezent :)
Na moim kanale You Tubowym macie okazje obejrzec moj ostatni filmik "Od czego zaczac? Czyli podstawy makijazu dla laikow". Mowie tam o podstawach makijazu, od czego zaczac, w jakie produkty zaopatrzyc sie na poczatku... itd.
 
A dla jednej z Was przygotowalam specjalna niespodzianke- do wygrania jest caly zestaw kosmetykow (oprocz podkladu bo to kwestia bardzo indywidualna) potrzebny do zrobienia pelnego makijazu, w tym trzy pedzle. Zobaczcie sami:
 
 
 
 
 
 
 
 
Lista nagrod:
1. Physicians Formula Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Shadow& Liner paletka cieni do powiek.
2. Physicians Formula Bronze Booster Light to Medium (bardzo przypomina mi Lagune)
3. Roz Revlon nr 130 Love That Pink
4. eyeliner Maybelline Lasting Drama Limited Edition w kolorze 100 Forest
5. Revlon Beyond Natural Defining Eye Pencil w kolorze 10 Dark Brown
6. Tusz do rzes Maybelline Colossal Volume Express w kolorze Wild Black
7. Korektor Maybelline Fit Me w kolorze 10 Light
8. Blyszczyk Revlon Colorburst w kolorze cocktail dress
9. Eco Tools Blush Brush
10. real Techniques pointed foundation brush
11. pedzel do nakladania cienia.
 
Wszystkie produkty sa nowe i nieuzywane i zakupione przeze mnie za wlasne pieniazki specjalnie do tego konkursu.
 
Nagroda pocieszenia:
 
Physicians Formula Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Shadow& Liner paletka cieni do powiek.
 
Wiem, wiem jestem THE BEST! :D Ale spokojnie, nie ma nic za darmo.... :) Tak wiec, co trzeba zrobic zeby moc wygrac?
 
1. Byc obserwatorem bloga (zadne zaskoczenie :))
2. W komentarzach pod tym postem odpowiedziec na dwa pytania:
- Czym dla Ciebie jest makijaz?
- Dlaczego to wlasnie Tobie nalezy sie wygrana ( mozna ruszyc wyobraznie, a nawet trzeba! poczucie humoru mile widziane!)
3. Byloby mi baaardzo milo jesli na swoim blogu (jesli takowy posiadacie), w blogrolu umiescilybyscie wiadomosc o konkursie :)
 
Oczywiscie jak zwykle, jesli nie ukonczyliscie 18 lat zapytajcie o zgode rodzicow na wziecie udzialu w rozdaniu :).
 
Konkurs trwa od teraz do 30 wrzesnia. Po tym czasie wybiore zwyciezce nagrody glownej oraz nagody pocieszenia.
POWODZENIA!!!
 
Buzki
Kasia

18 comments:

  1. No niestety, niestety moja twarz to mały muchomorek, więc makijaż to dla mnie zrobienie z niego prawdziwka ; )Zakrywanie niedoskonałości to moja podstawa, bo niestety pryszczy jest jak grzybów po deszczu . :DTo tak a propos zbliżającej się wieeelkimi krokami jesieni.A poza tym podkreślenie oczu, które niczym podgrzybki są malutke i wcale nie wyraźne. A mnie należy się wygrana bo szykuję sie na połowinki i muszę wyglądać swietnie bo idę sama i chcę znaleźć jakiegoś grzybiarza:D (pomijając brak środków i to ze nawet jakbym miala nie kupilabym sobie takich swietnych rzeczy jakie Ty oferujesz, tego że oglądam Cię od początku i Uwieelbiam) Pozdrówka :**

    ReplyDelete
  2. obserwuję jako ameeise

    Makijaż dla mnie jest zdecydowanie czymś ważnym. Poprawia urodę. Nie wychodzę bez niego z domu. Dzięki niemu możemy dowolnie kreować swój wizerunek. Możemy zmieniać kształt oczu, ust i twarzy. Daje nam wiele możliwości. Sprawia, że wyglądamy kusząco, a czasami komicznie.

    Dlaczego powinnam wygrać?
    Nie miałam jeszcze ani jednego kosmetyku z tych, które są do wygrania. Lubię próbować czegoś nowego, z chęcią bym je przetestowała.

    ReplyDelete
  3. obserwuję :D
    w sumie to lubię cię oglądać, i teraz postanowiłam spróbować coś wygrać :D
    makijaż jest dla mnie przede wszystkim sposobem( a raczej próbą) wydobycia swoich walorów urodowych

    chciałabym wygrać ten cudowny zestaw ponieważ nigdy nie miałam tak fantastycznie dobranych kosmetyków, jak ja coś wybiorę to przeważnie nie korzystam, albo jest to wyrzucona bzdura,
    miałabym w końcu kosmetyki których mogłabym używać, no i najważniejsze, że od Ciebie :)

    ReplyDelete
  4. Makijaż jest dla mnie takim wybiciem się z tłumu. Malując się mogę stać się kimś innym. Z reguły jestem nieśmiała, więc czasem lepiej się czuję jeśli 'założę' na siebie taką makijażową maskę. Zwykły tusz do rzęs daje mi troszkę pewności siebie. Zupełnie nie wiem dlaczego tak jest xD

    A chciałabym wygrać ten cudowny prezent aby w końcu nauczyć się malować tak jak trzeba, nawet na zwykłe okazje, bo ja leniuch jestem i gdy nie ma potrzeby to po prostu nie chce mi się malować.. Ba, nawet nie posiadam różu i bronzera! A bardzo chciałabym zrobić niespodziankę mojemu lubemu i być jeszcze piękniejsza ;)

    dodałam banner do blogrolla: http://owidia-kosmetyki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Witaj kochana!Nie wiem, który to już z kolei konkurs w którym biorę udział...Mam pecha. Zawsze jak trzeba sie czymś wykazać to zawsze znajdzie sie ktos lepszy grrr :\. No ale teraz postanowilam napisac co mysle i juz, może tym razem zostane doceniona. Nie bede pisac tkliwych bzdur ani nic odkrywczego bo to, że ktos chce wygrać kosmetyki to chyba czysty egoizm? sama nie wiem...może więc jestem egoistką bo bardzo bym chciała wygrać? Może tak a może nie, to rozmowa na wiele godzin bo to w końcu sprawy o których nie jest łatwo rozmawiać. No ale dobra, do dzieła, spróbuje się wykazać ale napisze to szczerze- przyznam że pierwszy raz napisze szczerze coś co ma być tym "czymś" co ma brać udział w konkursie... no coż takie życie:

    No tak...czym jest dla mnie makijaż... Niestety może to niezbyt fajne ale dla mnie jest jakby "maską". Proszę nie mylic tego z tym, że nakładam tonę podkładu i mam maskę, nie! Absolutnie nie! Ale przez to, że mam makijaż to po prostu czuje się pewniej i wiem, że ludzie patrzą na mnie jako na ładniejszą osobę, pomimo że tego makijażu tak naprawde nie nakładać za dużo czy dużo. Wiem, że to dziwne i może "chore" ale wstydzę sie być bez makijażu, lubie jak on jest, nawet minimalny ale jest! Może to wynika z moich kompleksów pomimo, że każdy uważa, że jestem ładną dziewczyną. I wcale nie jestem zadufana w sobie ale chyba przez pewne doświadczenia w życiu nieco straciłam wiarę w siebie. Z drugiej strony robienie makijażu sprawia mi niesamowitą przyjemność, większą niż jedzenie lodów malinowych. Uwielbiam gdy maluje kogoś znajomego i ten ktoś patrzy potem w odbicie w lustrze, daje mi to niewobrażalną satysfakcje, nawet sobie tego nie wyobrażacie. Czuję sie taka doceniona!!!

    Dlaczego to mi akurat należy sie wygrana? hmm... Piszesz Kochana, że fajne jesli ruszy sie wyborażnia lub zabłyśnie się humorem. Ale po co? Po co mam ruszyć wyobraźnią i pisać coś zmyślonego? Nie widzę sensu. Humor? Teraz nie mam powodów do radości. Chce napisać coś szczerego, nawet jeśli ktoś sie nie zaśnieje czy nie zainteresuje. Na pewno nie jestem najbardziej wyjątkowa by wygrać bo zawsze ktos lepszy sie znajdzie i bardzo mnie to irytuje, bo dlaczego nie ja, no dlaczego? Będę sobą po to jest najtrudniejsze zadanie. I powiem wprost, że ja chce wygrać bardzo!!! Bo raz wżyciu tylko cos wygrałam i ta chwila kiedy się o tym dowiedzialam to wywołuje takie kurcze emocje nie do opisania, istna masakra!! Poza tym taka ilosć kosmetykow no szok. Chyba niewiele jest dziewczyn które mogłyby sobie na nie pozwolic na jednych zakupach. Nie podałam wyjątkowego powodu ale podałam i to sie dla mnie liczy. Musze też powiedziec( napisac), że kiedy pierwszy raz zobaczyłam Twoj kanał to oceniłam Cie odruchowo jakos negatywnie, pomyslalam jakaś zarozumiala dziewczyna- cos w tym stylu. Dopiero gdy oglądnelam juz z kilka filmow to doszlo do mnie, że naprawde sie na tym znasz i to Cie w jakims stopniu pasjonuje, zajmuje....Niestety mam tą złą przypadłosc, że samoistnie w głowie oceniam ludzi od pierwszego zobaczenia etc. Ubolewam nad tym bo za każdym razem przeważnie- mylę się.

    Nie wiem czy to najlepsze zgłoszenie konkursowe ale napisalam to co czuje i nie wiem czy moje zgłoszenie wygra czy nie, może po prostu mam zły dzień i po prostu lepiej przelać to własnie tu. Ale tak! Myśle, że nie łatwo jest mówić to co się czuje a ja to zrobiłam publiczie i dlatego zasługuje na ta wygraną. Kocham kosmetyki i nie wstydze sie tego i nie jestem z tego powodu egoistką!!! Lubie malować Siebie , jak i innych! A skoro jest okazja wygrać "narzędzia" do tego potrzebne to dlaczego nie ja?

    Wyszła mi niezła epopeja ale mam nadzieje, że pomimo tego, że znajdzie się tu ktoś bardziej błyskotliwy czy odkrywczy to "to" co napisałam tez znajdzie sie w gronie tych najlepszych, chociaż ten jeden raz!
    Jestem umyslem ścisłym wiec przepraszam za niezbyt dobry styl i błędy stylistyczne, etc.

    No cóż... pozdrawiam
    :)

    ReplyDelete
  7. -Czym dla Ciebie jest makijaz?
    Makijaż jest dla mnie magią. Dlaczego? Kiedy wstaje rano nie mogę nawet spojrzeć w lustro:P. A kiedy się umaluję... Czuję się od razu lepiej! Makijaż poprawia mój wygląd, a także samopoczucie! Dlatego też uważam, że jest on dla mnie czymś niesamowitym :).

    - Dlaczego to wlasnie Tobie nalezy sie wygrana ( mozna ruszyc wyobraznie, a nawet trzeba! poczucie humoru mile widziane!)
    Bardzo chciałabym wygrać ten zestaw kosmetyków. Jest tam wszystko to, czego potrzebuję:). Uważam, że zasługuję na ten zestaw, ponieważ KOCHAM MAKE-UP!!!!!!!!!!!!!:) I takie dobre kosmetyki bardzo by mi się przydały !:)

    ReplyDelete
  8. Obserwuję^^
    Świetne rozdanie i te nagrody (ach och eh!):D

    - Czym dla Ciebie jest makijaż?
    Makijaż jest dla mnie odpicowaniem mojej buzi i wydobyciem z niej głęboko ukrytego naturalnego piękna oraz zatuszowaniem kilku urodowych mankamentów. Robię to codziennie gdy muszę udać się w teren, po to by nie wywoływać masowej paniki wśród społeczeństwa i nie spłoszyć osobników płci przeciwnej (dzięki temu czasem nawet ktoś zagada). Biorąc też pod uwagę moją artystyczną duszę uwielbiam poszaleć z gamą kolorów, gdy wybieram się na jakąś grubszą bibkę. Tak więc podsumowując makijaż na co dzień pomaga mi podkreślić moją urodę i zaszaleć gdy mam ku temu okazję:)

    - Dlaczego to wlaśnie Tobie należy się wygrana?
    Bardzo chciałabym wygrać, gdyż ten pędzel z ecotools i Tusz do rzes Maybelline Colossal Volume Express łażą za mną już od dłuższego czasu, aż nabrałam niezdrowego nawyku oglądania się przez lewe ramię. Postanowiłam więc położyć temu kres i wziąć udział w powyższym rozdaniu licząc na fart, tudzież troszkę więcej szczęścia niż zwykle. Z chęcią zaadoptuję te wszystkie piękne kosmetyki:)
    Pozdrawiam cieplutko:*

    ReplyDelete
  9. Makijaż to dla mnie teren tajemniczy i nieodkryty. Nieustannie próbuję przekopać się przez kolejne zwały wiedzy w tej materii, jednak wciąż pozostają one niezgłębione. To alchemia wzroku, gra ciała. Maska najlepszego aktora, a także tego najmarniejszego. Rzecz ściśle szekspirowska. W końcu życie jest teatrem, aktorami ludzie. A wszyscy wiedzą, że aktorzy nakładają maski. Makijaż tworzy osobowość. Pomaga ją uzewnętrznić. Bądź ukryć. Swojego celu jeszcze nie znam, choć korzystam z niego w najróżniejszych. Jednak do mistrzostwa wciąż mi daleko. Moje aktorstwo potrzebuje wsparcia. To oczywiste, że początkujący aktorzy to biedne stworzenia, których na zabawki zbytnio nie stać. I właśnie Ty przychodzisz tej nieszczęsnej aktorce z pomocą, oferujesz tyle cudów, niczym czarodziejka. I widzę, że Twoja magiczna różdżka - czy też magiczny pędzel - chce mi pomóc, bym nareszcie spełniła się w swojej roli. Chodź, pomaluj mój świat, daj mi uwierzyć w siebie i moją - wciąż niestety niedoskonałą - sztukę.

    Alina
    allenee1991@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Czym dla Ciebie jest makijaż?
    Dla mnie makijaż jest kropką nad "i" mojej osobowości. Jest delikatny, raczej stonowany i naturalny, ale z wyraźnie zaznaczonym jednym elementem (najczęsciej oko). Ma on wydobywać z mojej twarzy to co ciekawe i fajne, a ukrywać to co niedoskonałe. Na co dzień podklad, brązer, tusz i błyszczyk w zupełności mi wystarczają (od święta dorzucam cienie i ciemną kreskę :D).

    Dlaczego to wlaśnie Tobie należy się wygrana?
    Nie wiem czy to właśnie mi należy się nagroda, czy byłam wystarczającom grzeczna :D drogi Święty Mikołaju ;)
    ale bardzo chciała bym go dostać. Zawiera w sobie wszystko to co kocham (brązery i błyszczyki) oraz potrzebuję (pędzle).

    Dla uczczenia piątku (je je je :D) i podgrzania weekendowej atmosfery mały czarny dowcip
    UWAGA 18+:
    - Co jest zabawniejsze od rzucania małych dzieci w przepaść?
    - Stanie na dole i łapanie ich na widły.

    Wiem, wiem trochę makabryczny -.-

    ReplyDelete
  11. ahhh zapomniałam o:
    Obserwuję jako MsGosia
    gogo15ja@gmail.com

    ReplyDelete
  12. -Czym jest dla mnie makijaż?
    Hmm makijaż jest dla mnie - dobrą zabawą. I tak zawsze powinno być! Uwielbiam patrzeć, obserwować jak moja twarz się zmienia i to tylko i wyłącznie dzięki mnie! Uwielbiam przechadzać się po mieści i słyszeć "Kurczę, to Ty?! ;o" W momencie malowania pozwalam mojej ukrytej artystycznej duszy się "wyżyć". Robię takie małe dzieło sztuki na swojej twarzy - bo jak inaczej można nazwać moment, w którym z chodzącego zombie (tak tak, nie oszukuję się, tak własnie wyglądam z rana) zamieniam się w 8 cud świata? ;)

    -Dlaczego to właśnie Tobie należy się wygrana?
    Bo ostatnio stworzyłam dla siebie misję - żeby jak najbardziej upodobnić się do Kim Kardashian i pójśc pobiegać po parku i zrobic furrorę tak jak Jennifer Lopez w Gdańsku. No ale ... włosy blond mam - nic się przefarbuje, tyłek trochę za mały mam - nic od czego są trufle i czekoladki? :D Ciuchy się "uszyje" , tzn. porozcina gdzieniegdzie nożyczkami, paskiem się w talii obwiążę i... pozostaje twarz - no cóż, twarz nie ta bo i karnacja jaśniejsza i oczy trochę nie te... Ale ale, żeby być tak opalona jak ona - to tata ma w garażu trochę bejcy - powinno wystarczyć, więc problem podkładu mam już z głowy, ale co z resztą? Co z oczami i ustami? I tu na ratunek przszła by Twoja nagroda :) Paletka z cieniami idealna do smokey - to nic, że brązowa, nawet lepiej, przynajmniej bejca nie będzie się tak odznaczała :D Błyszczyki idealnie podreślą ponętność moich ust, a bronzer zamaskuje wszelkie bejcowe niedociągnięcia. Co do sztucznych rzęs, które są znakiem rozpoznawczym Kim to nie problem, ona wprawdzie nosi rzęsy z sierści norek - u mnie po ogródku jakiś kocur lata, na jedno wyjdzie. I tak dzięki Tobie mogę spełnić swoją misję i zabłysnąć w lokalnych gazetach ;)

    ReplyDelete
  13. czym dla mnie jest makijaż?
    na pewno urozmaiceniem dnia, codziennie mogę wyglądać inaczej, tak jak chcę. oczywiście makijaż jest delikatny, a nie tona gładzi szpachlowej na buźce ;)
    dlaczego to mi należy się wygrana?
    jeszcze nic nigdy nie wygrałam i byłaby to miła odmiana. nagrody są świetne, akuratnie jestem uboga o pędzle i bardzo by mi się przydały :)
    obserwuję jako megankaplan94

    ReplyDelete
  14. Obserwuje jako Łukasz czym jest dla mnie makijaż ??
    Bez makijażu nie wychodzę z domu
    maluje się bo lubię bardzo mi poprawia to humor czuje się kimś więcej niż zwykły chłopak, podoba mi się dobieranie makijażu każdego dnia dziennie spędzam przed lustrem nawet ponad godzinę niestety kosmetyki dużo kosztują a ja zużywam ich bardzo dużo , dlatego właśnie mi się należy wygrana ponieważ mam nie wiele kosmetyków a te by mi sie bardzo przydaly do mojego codziennego makijażu

    ReplyDelete
  15. obserwuję jako Basia Kapłon
    czym jest dla mnie makijaż?
    makijaż codziennie poprawia mi humor i przypomina, że jestem prawdziwą kobietą która lubi "stroić twarze w makijaże i pachnące wody".
    dlaczego to mi należy się wygrana?
    bardzo lubię dostawać prezenty a nagrody są naprawdę atrakcyjne :) kosmetyki są wspaniałe, ale mają tą wadę, że szybko się zużywają ;)

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow załapałam się na ostatni dzień konkursu :D.
      Makijaż teraz to podstawa! Ja przezywam traumę, ponieważ jestem z natury chłopczycą i wykonanie kreski jest dla mnie tragedią... ale już spoko w miarę tę sztukę opanowałam;), Caaaaały czas się uczę sztuki "Bycia Kobietą". Dlatego makijaż jest ważny dla mnie, staram się podkreślać i upiększać urodę.
      Hmmm Noooo iiiiiiiiii chciałbym wygrać te kosmetyki!! Jak Cię przekonać dlaczego Ja? Są w moim guście i zapewne po ich użyciu wyglądałabym jak człowiek :D, a nie jak miotła:P.
      Pozdrawiam Cię serdecznie!!
      Mała Mi

      Delete
  17. Makijaż jest dla mnie przede wszystkim sztuką. Paleta barw, jaką możemy wykorzystać w makijażu oka jest równie ogromna, jak paleta zawodowego artysty, zajmującego się malarstwem. To cudowne, że każda z nas może stworzyć przepiękną kompozycję upiększającą na swojej twarzy.
    Mimo, że mam 20 lat to wcześniej nie interesowałam się makijażami. Czasami nakładałam tylko lekki podkład. Aż do tych wakacji... To właśnie w lipcu miałam trochę więcej wolnego czasu i zaczęłam oglądać filmiki na YouTube. Tak mnie to wciągnęło, że zaczęłam sama robić makijaże. Niestety nie posiadam żadnych profesjonalnych kosmetyków, ani pędzli, ale wychodziło mi nieźle. Moja wewnętrzna metamorfoza w końcu została połączona również z zewnętrzną, ponieważ udało mi się zaakceptować samą siebie, swój wygląd. Byłam u fryzjera- nowa fryzurka, kilka nowości w szafie i z brzydkiego kaczątka zaczyna się robić piękny łabędź. Ale dopiero zaczyna...
    Te kosmetyki pomogłyby mi z pewnością ukończyć metamorfozę. Gdybym je wygrała z pewnością cieszyłabym się jak dziecko. Sąsiedzi w akademiku przybyliby z pomocą, bo myśleliby, że po raz kolejny spadłam z drabinki, co w ostatnim tygodniu zdarzyło mi się 2 razy, wieszając obrazki. Poza tym byłaby to piękna nagroda, za to, że zaczynam ciężki rok akademicki, a na jego rozpoczęcie niespodzianka by się przydała.
    :)

    ReplyDelete