Wednesday, 12 September 2012

Nowe "naoczniaki" :D

Wiam kochani, jak sie macie? Dzisiaj zapraszam na post typowo chwalipiecki, czyli co nowego zakupilam do uzycia na swoich oczyskach?? Ostatnio Myer wynagrodzil mi to ze zbijaja na mnie fortune i przyslal bon o wartosci CALYCH 20 dolcow!! A co! hehe
Cala polityka sprowadza sie glownie do tego ze w tym sklepie malo co kosztuje 20$ wiec wiedza ze i tak jak juz pojde to wydam dwa albo i nawet 3 razy wiecej... A ja jak na grzeczna dziewczynke przystalo tak wlasnie zrobilam :D
 
Dowody rzeczowe w sprawie:
 
 
 
 
 
 
 
Jak widac kupilam dwie rzeczy:
Lancome Artliner- produkt ktory pare lat temu stosowalam namietnie i to na nim i na pisaku z Bourjouis nauczylam sie robic kreche. Bardzo dobry produkt i jestem zadowolona ze zdecydowalam sie na ponowny zakup. Zakochalam sie na nowo!
Benefit They Real! Wiecie ze jestem tuszowym swirem i na pounkcie rzes mam bzika dlatego zakup kolejnej mascary nie powinien byc dla nikogo zaskoczeniem :D Po przyczytaniu wielu mega pozytywnych opinii na blogach i obejrzeniu kilku filmikow na YT zachwalajacych te maskare i ja postanowilam dac jej szanse. I co? WOW! Naprawde nie spodziewalam sie az tak dobrego efektu :)
 
Ponizej zdjecie z nowa dwojka zmalowane na szybko.
 
 
A wy mialyscie ktorys z powyzszycj produktow? Jak sie u was sprawdzily?
Pozdrawiam serdecznie
Buzki
Kasia
xxx

13 comments:

  1. Rzesy sa rzeczywiscie super po tym tuszu!!

    ReplyDelete
  2. Nie próbowałam żadnego z tych produktów, ale oba intrygujące :)

    ReplyDelete
  3. ale masz rzęsiory :) ja tego tuszu nie miałam, ale kupię go na tryliard procent, bo już nie mogę znieść tej presji otoczenia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ze mna bylo tak samo ale niezaluje ze sie tej presji ooddalam :))

      Delete
  4. Kasiu, Twój maż jest polakiem ?:)

    ReplyDelete
  5. ja rowniez mam ochote na ten tusz:)

    ReplyDelete
  6. pięknie wygląda, ale masz rzęsiska!

    ReplyDelete
  7. Rzesy masz piekne ! Dlugo i bardzo ładnie wygladaja z tuszem :))
    Klaudia :)

    ReplyDelete