Sunday, 2 September 2012

Niedzielne sniadanko :)

Nie wiem jak wy ale ja jak tylko mam okazje to uwielbiam rozpieszczac moich bliskich. Mozna by powiedziec ze jestem modelem tzw nowoczesne kury domowej hehe. Lubie gotowac, piec, przygotowywac przyjecia itd. 

W niedziele kiedy mozemy z mezem zjesc razem sniadanko zawsze staram sie zeby bylo inne niz codziennie. Dzisiaj przygotowalam przepyszne nalesniki ze swiezo ubita smietana i truskawkami. Yuuuummmmm :))


   

Ja jestem jedna z tych osob ktoregotuja bez przepisow, nie odmierzaja itd. Dlatego ciezko mi dzielic sie z wami przepisami    Ale mimo wszystko sprobuje.
 Moj przepis na idealne nalesniki: 
1,5 szkl mleka
3 jajka
5 lyzek roztopionego masla
Pol szklanki cukru
Lyzeczka proszku do pieczenia
Maka- i tutaj nie mam pojecia jak duzo- wystarczajaco zeby konsystencja ciasta nalesnikowego byla konsystencji sosu ( mam nadzieje ze to ma sens!) 

Wszystkie skladniki wkladam do miski i miksuje. Poniewaz do ciasta dodalismy maslo do smazenia nie musimy dodawac tluszczu. 

Gotowe! 
Mam nadzieje ze skorzystacie. 

A jakie jest wasz ulubione niedzielne sniadanko? 
Pozdrawiam
Kasia

5 comments:

  1. wygląda przepysznie i jestem pewna, że i tak smakuje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mezu zjadl chyba z 5 ja przy drugim wymieklam :D

      Delete
  2. No to ja juz wiem czemu Twoj maz ozenil sie wlasnie z Toba :)

    ReplyDelete
  3. Pyszne! :) Ostatnio podobne jadlysmy z kolezanka w pewnym barze. Zapychaja i to bardzo ale sa prze pyszne

    ReplyDelete