Friday, 7 September 2012

Nadgryzione jabluszko :)


Jak myslicie co skrywa sie w torebce z jabluszkiem?? :)) pewnie wszyscy juz sie domyslacie... 


Moj kochany maz zrobil mi cudowny prezent na urodziny i zasponsorowal zakup najnowszego ipada:)) szczerze mowiac dlugo bylam mu przeciwna ale w koncu sie przekonalam i nie zaluje!! Moje zycie dzieki niemu jest duzo latwiejsze i jestem w stanie zrobic duzo rzeczy " w biegu". 




  

Ja wybralam sobie bialy ,  w tym samym kolorze mam telefon. Zamknelam go w obudowe apple, rozowa of course :)) 
Jak narazie nie zauwazam minusow:) 

Pozdrawiam
Kasia
Xxx

6 comments:

  1. piękny prezent! swojego też dostałam od męża na urodziny :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe wiem tez sie chwalilas : D a urodziny masz blisko moich 31.07

      Delete
  2. a ja swojego planuje kupic dla siebie od siebie na gwiaazdke:D jest na mojej chciej liscie od dawna:D tylko poki co tlumacze sobie ze to przeciez powiekszony iPhone:D
    Milego uzytkowania:)

    ReplyDelete
  3. Hehe jak juz go kupisz to nie bedziesz sie chciala rozstac, produkty apple uzalezniaja :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm a wiecej siedzisz na iPadzie czy laptopie?

      Delete
  4. Ładny kolorek ! :))
    Zapraszam na nową notkę :)

    ReplyDelete