Thursday, 6 September 2012

In love...again...

Znow sie zakochalam kochani!! Tym razem podczas spaceru po centrum handlowym weszlam do sklepu ktory bardzo lubie za dodatki, akcesoria ( ciuchy tez maja sliczne ale nie w moim rozmiarze niestety...) Forever New . Moja uwage przykula natychmiast jedna z toreb. Szukalam takiej od dawna, klasycznej, prostej ale z "tym czyms" jesli wiecie o co mi chodzi. Wciaz oczywiscie zbieram na swoja ukochana torbe ale ona bedzie w ciemnym kolorze. Nigdy nie kupilabym bardzo drogiej, jasnej torebki bo chyba dostalabym nerwicy :) to znaczy, znajac siebie albo lezalaby w szafie albo caly czas bylabym w stresie ze sie pobrudzi, poplami, zadrapie itd... 

Ta kolorystycznie idealnie wpasowala sie w nadchodzace lato:) a ze nie kosztowala duzo nie bede sie martwic jesli przetrwa tylko jeden sezon. 




Przy okazji pokaze wam ile rzeczy mozna znalezc w jednej torebce i jak sie zorganizowalam. Mozna powiedziec takie What's in my bag :))



Tutaj wysypana zawartosc starej torby ktora idzie w kosz. Niestety popsul sie zamek i to tak ze zadnym sposobem nie moge go naprawic... 
A tutaj jak zorganizowalam torebke: 

I jeszcze co jest w malej kosmetyczce:

To tyle kochani, mam nadzieje ze milo zaczeliscie dzien:) moj juz dobiega konca, jeszcze tylko obiad i lozko. Rano czeka mnie wyprawa samochodem do city wiec trzymajcie kciuki:)))
Pozdrawiam
Buzki
Kasia
Xxx

6 comments:

  1. świetna torebka, choć ja z jasną bym szału dostała :) u mnie najlepiej sprawdza się czerń :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marti, u mnie tez ale lato sie zbliza to trza zaszalec :D

      Delete
  2. Replies
    1. :)) jak ja zbaczylam to wiedzialam ze musi byc moja hehe ostatnia byla:)

      Delete
  3. Piekna i ten brylok zfredzelkami dodaje uroku:)
    kiedys caly czas chodzilam w czarnych torebkach teraz staram sie odchodzic od czerni w ciuchach rowniez:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja tez kiedys tylko czern ale teraz tez czesciej wybieram kolor :))

      Delete