Monday, 6 August 2012

WYNIKI KONKURSU

Witam kochani i zapraszam na wyniki konkursu. Komentarzy nie bylo wiele ale mimo tego wybor byl trudny:)

 Wszem i wobec oglaszam ze miejsce I zajmuje wierszyk  napisany przez uzytkowniczke Anna Wiosna :

Przyszla sobie Papaja i do Pana Sorbianu Potasu zagaja-
ja jestem lekiem na wszelkie tęsknoty –
i ugryzienia i poparzenia uratuje,otwarte ranki opatruje,nawet i usta nabalsamuje.
Jam pachnąca,kolorowa, apetyczna i ponadczasowa,wszyscy mnie znają i bez granic kochają.
Pan Sorbian odparł- widzisz ma miła beze mnie to Ty byś tylko sfermentowaną papają była...
I z tej miłości maść Pawpaw się zrodziła:)

Miejsce II zajmuje uzytkowniczka Korneliowe zapiski z wierszykiem:

"Owoc aniołów"-tak mówią ludzie,
i mają rację, mówią o cudzie!
Błonnik, fibryny i witaminy
dobrze wpływają na nas, dziewczyny!
Dlatego PAW PAW balsam z papają
miejsce na półce mej musi zająć!!!
I miesjsca III i IV zajmuja: uzytkowniczka agnieszkazg:

Dnia pewnego miły pan
wpadł na pewien sprytny plan.
Postanowił kombinować,
i z papai maść zmajstrować.
Dodał tych owoców garść
i powstała świetna maść!
Oraz Juicy Beauty:

Dziś tak z nudy pomastrujmy,
maść z papai wypróbujmy.
Deszczu, deszczu przestan padać,
ja dziś muszę się opalac.
By sie wszystko ułożyło,
z happy end'em zakończyło :)

Zwyciezcow prosze o kontakt mailowy na adres: mrsbutterfly25@gmail.com w tytule wpisujac konkurs. Gratuluje!!

Pozdrawiam
Buzki
Kasia

5 comments:

  1. Ju huuu ! :)) Udało mi sie ;) Ciesze sie, ze Ci sie spodobał moj wierszyk :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo cieszę się z wygranej:)!!!!

    ReplyDelete
  3. Dziekuje i gratuluje pozostalym dziewczynkom!!!:)

    ReplyDelete
  4. wow :D super :) mail wysłany!! :)
    i gratuluję pozostałym :)

    ReplyDelete